BMW F 800 GS

 

 

 

 

 

Kufry Vario

  • Plastikowe czarne kufry boczne i kufer centralny
  • Regulacja pojemności kufrów
  • Pojemność kufrów: ok. 28-38 l (prawy), ok. 19-29 l (lewy)
  • Pojemność kufra centralnego: ok. 25-35 l
  • Maksymalna ładowność: 8 kg (na kufer boczny), 5 kg (kufer centralny)
  • Zalecana prędkość maksymalna z kuframi lub kufrem centralnym: 160 km/h
  • Dodatkowo: Wewnętrzne torby do kufrów bocznych i kufra centralnego, oparcie do kufra centralnego Vario

System kufrów Vario

Aluminiowy system bagażowy

  • Solidne aluminiowe kufry boczne i kufer centralny
  • Pojemność: kufry boczne: w przybliżeniu: 44l (prawy), 38l (lewy), kufer centralny: w przybliżeniu 32
  • Maksymalna ładowność: 8 kg (na kufer boczny), 5 kg (kufer centralny)
  • Zalecana prędkość maksymalna z kuframi lub kufrem centralnym: 160 km/h
  • Dodatkowo: Wkładki do kufrów bocznych i kufra centralnego, oparcie na aluminiowy kufer centralny, rączka do noszenia kufrów bocznych i kufra centralnego

System kufrów aluminiowych

Torba na zbiornik (tankbag)

  • Wodoszczelna bardzo funkcjonalna torba "tankbag" na zbiornik paliwa
  • Nadający się do prania materiał wierzchni (wytrzymały nylon) z powłoką
  • Odlewany spód z tworzywa EVA (octan etyleno-winylowy) o kształcie ściśle przylegającym do zbiornika paliwa, z miękką warstwą poliuretanową
  • Pojemność: ok. 12 l, powiększana do ok. 17 l
  • Kieszeń na mapy A4 - wodoodporna, z kieszonką np. na telefon komórkowy
  • 2 kieszenie po bokach, chroniące zawartość przed rozbryzgami wody
  • Uchwyt do przenoszenia
  • Dodatkowo: Wewnętrzna torba Vario do tankbaga

Torba na zbiornik

Pozostałe rozwiązania bagażowe

  • Torba enduro na tył, ok 2,5l do przechowywania małych przedmiotówi i narzędzi
  • Mała torba Sofbag. 31-36 l
  • Rolka bagażowa
  • Pas zaciskowy
  • Siatka typu "pajączek"

Rozszerzony tylny błotnik

  • Skuteczna ochrona tyłu motocykla przed zabrudzeniem przez rozbryzgi wody w szczególności na mokrych i błotnistych drogach
  • Czarny plastik (poliamid PA6, ziarnisty)

Kierunkowskazy LED

  • Eleganckie, mocowane po bokach kierunkowskazy z nowoczesną technologią LED
  • Białe szkło kierunkowskazu z dwoma diodami LED na kierunkowskaz
  • Zwiększone bezpieczeństwo na drodze dzięki światłom diodowym, które prawie nie ulegają zużyciu
  • Znaczna redukcja poboru prądu

Kierunkowskazy LED

Sportowy tłumik Akrapovič

  • Tłumik typu "slip-on" o donośnym dźwięku i świetnym wyglądzie
  • Obudowa wykonana z tytanu, elementy wewnętrzne ze stali nierdzewnej
  • Uchwyt tłumika i pokrywa końcowa z włókna węglowego
  • Waga: ok. 2,5 kg (o ok. 2,3 kg niższa od tłumika standardowego)
  • Moc i moment obrotowy jak przy standardowej konfiguracji motocykla.

Tłumik sportowy Akrapovič

Wersje szyby przedniej

  • Mała szyba przednia, bezbarwna lub barwiona
  • Duża przyciemniona szyba przednia
  • Turystyczna szyba przednia, przezroczysta
  • Większy komfort, ze względu na zwiększoną ochronę kierowcy przed wiatrem i czynnikami pogodowymi.
  • Wszystkie wersje z powłoką odporną na zarysowanie, zapewniające niezmiennie dobrą widoczność i znakomity wygląd nawet po długim użytkowaniu

wersje_szyby_przed

Szersze podnóżki enduro

  • Lepsza przyczepność stóp do podnóżków i lepsze panowanie nad motocyklem podczas jazdy w terenie oraz na stojąco
  • Materiał i ukształtowanie podnóżka zapobiega ześliźnięciu się stopy
  • Szerokość powierzchni kontaktowej podnóżka: 5,0 cm (+ 0,9 cm więcej, niż w standardzie)
  • Długość powierzchni kontaktowej podnóżka: 8,4 cm (+ 0,3 cm więcej, niż w standardzie)
  • Precyzyjny odlew ze specjalnej wieloskładnikowej stali stopowej
  • Swobodna obsługa dźwigni zmiany biegów i hamulca nożnego (bez zmiany wysokości podnóżków)
  • Dodatkowo: Nakładka gumowa podnosząca komfort

Szersze podnóżki enduro

Navigator IV

  • Kompatybilny z Bluetooth system nawigacji satelitarnej GPS, zoptymalizowany do korzystania na motocyklach
  • Dostępny z lub bez zainstalowanych map (Europa)
  • Wyjątkowa funkcjonalność w połączeniu z prostą obsługą, dostosowana do wymagań motocyklowych
  • 4,3" ekran dotykowy, obudowa wodoszczelna i odporna na paliwo
  • Zintegrowany akumulator litowo-jonowy (czas pracy baterii do 5 godzin)
  • Zawiera mocowanie Advanced Mount Cradle z 4 dodatkowymi przyciskami sterowania
  • Zawiera pokrowiec do przenoszenia
  • Mocowanie specyficzne dla pojazdu

Osłony rąk

  • Osłona dłoni o budowie modułowej
  • Solidny łukowaty pręt aluminiowy
  • Można rozbudować o małe lub duże protektory dłoni, zaś duże protektory można jeszcze powiększyć o dodatkowe nakładki.
  • Protektory i montowane na nich nakładki wykonane z mocnego, odpornego na uderzenia tworzywa poliamidowego w kolorze czarnym

Osłony dłoni

Gmole

  • Wytrzymałe gmole (orurowanie ochronne) ze stali nierdzewnej
  • Chronią silnik przed uderzeniem o niewielkiej sile
  • Waga: ok. 2,3 kg

Gmole

Plastikowa płyta ochronna

  • Optymalna ochrona silnika przed kamieniami przy lekkiej jeździe terenowej
  • Tworzywo sztuczne wytrzymałe na pęknięcia i promienie UV
  • Waga: ok. 0,5 kg

Aluminiowa płyta ochronna

  • Wytrzymała osłona aluminiowa (3 mm)
  • Chroni silnik i kolektor wydechowy przed kamieniami i uderzeniami przy jeździe terenowej
  • Waga: ok. 1,6 kg

Osłona lampy przedniej

  • Chroni klosz lampy przedniej przed uderzeniami kamieni, kiedy motocykl jest wykorzystywanych do jazdy terenowej
  • Mocowanie zatrzaskowe zapewniające łatwy i szybki montaż i demontaż.
  • Tylko do jazdy terenowej

Osłona lampy przedniej

Pomocnicze reflektory LED

  • Potężne pomocnicze reflektory z obudowami odlewanymi z aluminium
  • Zwiększone bezpieczeństwo na drodze dzięki światłom diodowym, które prawie nie ulegają zużyciu
  • Jasny kolor białych diod LED jest bardzo podobny do światła dziennego, dzięki czemu uzyskuje się zróżnicowane oświetlenie drogi
  • Znaczna redukcja poboru prądu
  • Średnica około 70 mm, długość około 110 mm
  • Homologacja na całym świecie, bez konieczności wpisu w dokumentacji pojazdu (znaki kontrolne CE/SAE)

Alarm motocyklowy z pilotem

  • Ostrzeganie za pomocą sygnałów akustycznych i optycznych przy zmianie położenia lub wstrząsach
  • Indywidualne kodowanie aktywacji (Uaktywnianie alarmu motocyklowego po wyłączeniu silnika lub za pomocą pilota)

Automatyczna olejarka

  • Ciągłe smarowanie łańcucha napędowego
  • Zmniejszone koszty utrzymania i serwisowania
  • Wydłużony czas życia łańcucha