Nowy F 800 GS

Dowiedz się wszystkiego o nowym wyglądzie i cechach F 800 GS.

 

Design

Wysokiej jakości design
Nowa osłona chłodnicy o galwanizowanej powierzchni zwiększa wizualny urok F 800 GS, podkreślając powiązania z R 1200 GS i sprawiając że wygląda on teraz bardziej potężnie. To samo dotyczy wysokiej jakości designu nowej osłony stacyjki kluczyka zapłonu oraz osłony baku. Detale, takie jak oznaczenie modelu GS o nowym szablonie oraz nowe dwukolorowe pokrowce siedzenie zapewniają jeszcze bardziej dynamiczny wygląd całego motocykla.

Silnik

Skręca łatwo.
Niezwykle wydajny, chłodzony wodą dwucylindrowy, czterosuwowy silnik o mocy 63 kW (85 KM) oraz momencie obrotowym 83 Nm zapewnia całkowicie wystarczającą radość z jazdy - na drodze i w terenie. Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest również wersja o mocy ograniczonej do 35 kW (48 KM). Dzięki temu również oni mogą czerpać radość z jazdy prawdziwym GSem.

Bezpieczeństwo.

ABS, ASC i ESA.
Klasyczny układ ABS BMW Motorrad pojawia się na wyposażeniu standardowym. Dostępny jako wyposażenie dodatkowe układ kontroli trakcji ASC (Automatyczna Kontrola Stabilności) dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo. W zależności od warunków drogowych ASC ogranicza moment obrotowy silnika tym samym zwiększając znacząco aktywne bezpieczeństwo w sytuacjach granicznych. Zarówno układ ABS i ASC mogą być oczywiście wyłączone na czas jazdy w terenie. Układ ESA (Elektroniczna Regulacja Zawieszenia), który obejmuje tryby jazdy Comfort, Normal oraz Sport nie tylko zwiększa wygodę ale również podnosi bezpieczeństwo jazdy.

Wysokość siedzenia

Siedzenie odpowiednie dla kierowcy.
Aby zapewnić każdemu kierowcy maksymalną radość z F 800 GS dostępny jest szereg możliwości indywidualnego dostosowania wysokości siedzenia. Do wyboru są 4 różne siedzenia oraz opcjonalna nisko zawieszona wersja, co daje w sumie 5 różnych wysokości siedzenia w przedziale od 756 mm do 860 mm.

Style

Więcej indywidualności.
Dzięki dwóm wersjom stylistycznym, nowy F 800 GS może zostać dostosowany do Twoich osobistych preferencji. Wersje stylistycznie nie dotyczą tylko projektu kolorów, ale również dużych ochraniaczy dłoni, które montowane są w fabryce. Dzięki rozległej gamie akcesoriów F 800 GS może zostać dostosowany jeszcze bardziej.

Styl 1

  • Kolor: Jednolity kolor Light white
  • Kolor ramy: Jednolity kolor Racing red
  • Kolor amortyzatora: Red
  • Kolor siedzenia: Grey / black
  • Akcesoria: Duże ochraniacze dłoni z osłonami

Basic

  • Kolor: Racing blue metallic matte
  • Kolor ramy: Agate grey metallic matte
  • Kolor amortyzatora: White
  • Kolor siedzenia: Grey / black

Styl 2:

  • Kolor: Black storm metallic
  • Agate grey metallic matte
  • Kolor amortyzatora: White
  • Kolor siedzenia: Grey / black
  • Akcesoria: Duże osłony dłoni z dodatkowymi nakładkami, przyciemniona szyba, kierunkowskazy LED