BMW R 1200 GS

Jeden GS. Trzy twarze.

Warianty wyposażenia nowego R 1200 GS

Tak jak jego legendarny poprzednik, nowy R 1200 GS również jest jednym z najbardziej uniwersalnych motocykli, dającym maksymalną przyjemność z jazdy. Jest to możliwe dzięki rozległym opcjom które pozwalają dostosować GSa do dowolnych wymagań.

BMW Motorrad po raz pierwszy łączy indywidualne opcje i akcesoria w warianty wyposażenia, z których każdy nadaje nowemu R 1200 GS specyficznego charakteru. Dla Ciebie jako motocyklisty oznacza to prostą konfigurację Twojego własnego GSa oraz korzyści cenowe w porównaniu do wyboru pojedynczych elementów.

Poza wieloma opcjami oferowanymi w indywidualnej konfiguracji, BMW Motorrad proponuje następujące warianty wyposażenia nowego R 1200 GS: Touring, Dynamic oraz Offroad. Odkryj trzy twarze nowego R 1200 GS.

Podróże, niekończące się drogi i absolutna radość z jazdy.

Wariant wyposażenia "Touring".

Pakiet "Touring" kierowany jest do motocyklistów, których cieszy każdy kilometr asfaltu czy szutru i gdyby mogli, w ogóle nie schodziliby ze swoich GSów. Opcje te zostały zestawione razem dla wygodnego i jak najmniej męczącego podróżowania na R 1200 GS. Na przykład dzięki uwzględnieniu:

  • Dynamic ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia)
  • uchwyt mocujący nawigacji
  • boczne stelaże kufrów
  • chromowany układ wydechowy
  • podgrzewane manetki
  • komputer pokładowy Pro
  • białe kierunkowskazy LED
  • osłony rąk

Nie chodzi o to gdzie zmierzasz, tylko jak tam dotrzesz.

Wariant wyposażenia "Dynamic".

Nowy R 1200 GS prezentuje swój dynamiczny charakter nie tylko przez imponującą zwinność w dowolnej sytuacji ale również wizualnie, poprzez formę nowych reflektorów LED ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej oraz kierunkowskazami LED. Dodatkowo zawieszenie obejmuje funkcje takie jak ASC, Dynamic ESA oraz różne tryby jazdy dostarczające czystej przyjemności z jazdy podczas szybkich weekendowych wycieczek. Wariant wyposażenia "Dynamic" zawiera następujące elementy:

  • Dynamic ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia)
  • ASC (elektroniczna kontrola trakcji)
  • tryby jazdy
  • Główny reflektor LED ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej
  • białe kierunkowskazy LED
  • uchwyt mocujący nawigacji

Dodatkowo R 1200 GS może być oczywiście wyposażony w indywidualne dodatki jak koła szprychowe, tempomat czy inne akcesoria.

Dla purystów enduro.

Wyposażenie "Offroad"

Pakiet "Active" został złożony specjalnie dla tych osób, które chcą korzystać ze swojego R 1200 GS w czystej postaci, jednak nie ignorując praktycznych dodatków. Światła do jazdy dziennej oferują wyraźne korzyści pod względem wizualnym jak i bezpieczeństwa, zaś ASC i odłączany ABS dostarczają odpowiednią przyczepność, szczególnie na luźnych podłożach. Pakiet "Active" w skrócie:

  • światła do jazdy dziennej
  • ASC (elektroniczna kontrola trakcji)
  • tryby jazdy ze specjalnymi konfiguracjami do jazdy enduro
  • tempomat

Wszystkie warianty wyposażenia mogą zostać połączone z licznymi akcesoriami dedykowanymi do jazdy offroad, na przykład:

  • kola szprychowe
  • opony kostkowe
  • solidna osłona silnika i gmole
  • osłona przedniego reflektora oraz osłony rąk
  • podwyższone lub pojedyncze siedzenie, etc.

BMW R 1200 GS

 

Akcesoria motocyklowe dla R 1200 GS.

Sportowy tłumik HP by Akrapovič

• Tłumik typu „slip-on” zapewniający soczysty odgłos i sportowy wygląd
• Sześciokątny, asymetryczny kształt, konstrukcja zastrzeżona dla motocykli BMW
• Wykonany w całości z tytanu (płaszcz, rura połączeniowa i konstrukcja wewnętrzna)
• Końcówka tłumika i osłona termiczna z karbonu
• Masa: ok. 3,4 kg (ok. 1,2 kg lżejszy niż tłumik seryjny)
• Większy moment w zakresie niskich i średnich obrotów, moc identyczna jak w modelu seryjnym
• Logotypy HP oraz Akrapovič grawerowane laserowo na boku tłumika
• Dopuszczony do ruchu drogowego (ogólne dopuszczenie do ruchu UE)¹
• Dostarczany wraz z instrukcjami montażu

¹ Należy zawsze przestrzegać warunków dopuszczenia w kraju użytkowania.

Tłumik sportowy HP by Akrapovič

Miękka torba na fotel pasażera

Wodoodporna torba jest mocowana na miejscu pasażera i oferuje 14 litrów pojemności bagażowej z możliwością powiększenia do 18 litrów ‒ odpowiednia wielkość dla codziennych dojazdów do pracy i jednodniowych wycieczek. Jest to także idealny sposób, aby zwiększyć przestrzeń bagażową, którą oferuje torba na zbiornik paliwa.

• Odporna na zużycie tkanina poliestrowa powlekana PCW
• Wodoodporna komora główna o pojemności ok. 14 litrów, rozszerzana do około 18 litrów, torba wewnętrzna z rolowanym zamknięciem
• Łatwy dostęp dzięki zamknięciu suwakowemu pozwalającemu otworzyć z trzech stron
• Dwie kieszenie zewnętrzne z suwakami po bokach, materiał odpychający wodę
• Odpychająca wodę komora wewnątrz klapy, zamykana na suwak
• Spód formowany z EVA, ukształtowany dla pełnego przylegania z przeciwpoślizgowym pokryciem z PU
• Praktyczny uchwyt do noszenia i regulowany, odłączany pasek na ramię
• Napis GS na kieszeniach bocznych, srebrny napis BMW Motorrad wytłoczony na klapie.
• Wymiary (dł. x szer. x wys.): ok. 27x28x18 cm (wydłużana do 24 cm)
• Kolor: Czarny

torba_na_fotel_pasażera

Zestaw kufrów bocznych Vario

• Czarny kufer z tworzywa sztucznego z nową wstawką aluminiową w pokrywie kufra
• Pałąkowy uchwyt do zmiany pojemności kufra
- Opatentowany mechanizm regulacji pozwalający na wygodną i szybką zmianę pojemności kufra poprzez wymagające tylko jednej ręki proste przestawienie dźwigni.
- Mniejsza szerokość (kufry węższe o 12 cm) przy zmniejszeniu pojemności kufra może być przydatna, w szczególności przy użytku w mieście.
• Pojemność kufra z prawej strony: Ok. 30-39 litrów
• Pojemność kufra z lewej strony: Ok. 20-29 litrów
• Innowacyjny mechanizm mocowania do motocykla
• Przystosowane do jazdy terenowej
• Dopasowane wyglądem do motocykla
• Maksymalna ładowność na jeden kufer: 10 kg
• Zalecana prędkość maksymalna z zamontowanymi kuframi: 180 km/h
• Dostarczane bez mocowania kufrów i pokręteł mocujących
- Mocowanie kufrów dobrze integruje się z pojazdem
• Opcjonalnie: Torba wewnętrzna do kufrów Vario

Zestaw kufrów Vario

Kufer centralny Vario

• Czarny kufer centralny z tworzywa sztucznego z nową wstawką aluminiową w pokrywie kufra
• Pałąkowy uchwyt do zmiany pojemności kufra
- Opatentowany mechanizm regulacji pozwalający na wygodną i szybką zmianę pojemności kufra poprzez wymagające tylko jednej ręki proste przestawienie dźwigni.
• Pojemność: Ok. 25–35 litrów
• Innowacyjny mechanizm mocowania do motocykla
• Przystosowany do jazdy terenowej
• Dopasowany wyglądem do motocykla
• Maksymalna ładowność na kufer: 5 kg
• Zalecana prędkość maksymalna z zamontowanym kufrem centralnym: 180 km/h
• Dostarczany bez mocowania kufra i pokrętła mocującego
• Opcjonalnie:
- Torba wewnętrzna do kufra centralnego Vario.
- Oparcie na kufer centralny, oferujące pasażerowi wyższy poziom komfortu

Kufer centralny Vario

Torby wewnętrzne do kufrów Vario i kufra centralnego Vario

• Funkcjonalne, zachowujące kształt torby
• Pokrywa i spód formowane z EVA i tkaniny poliestrowej, wkładki wykonane z odpornego na zużycie poliestru powlekanego PCW
• Siatka oddzielająca z zamykaną na suwak kieszenią w pokrywie
• Suwak dookoła wkładki pozwalający na dopasowanie pojemności do ustawionej wielkości kufrów Vario
• Uchwyt do noszenia i zdejmowany pasek na ramię
• Duże logo GS na pokrywie
• Kolor: Czarny 

Torby wewnętrzne do kufrów bocznych

Aluminiowy system przewozu bagażu

• Aluminiowe kufry boczne i kufer centralny, solidne i przystosowane do jazdy terenowej
• Pojemność:
- Kufry boczne: Ok. 36 litrów (prawa strona), ok. 44 litry (lewa strona)
- Kufer centralny Ok. 32 litry
• Maksymalna ładowność: 10 kg (na kufer boczny), 5 kg (kufer centralny)
• Zalecana prędkość maksymalna z zamontowanymi kuframi bocznymi lub  kufrem centralnym: 180 km/h
• Dopasowane wyglądem do motocykla
• Dostarczane bez mocowania kufrów i pokręteł mocujących
• Opcjonalnie:
- Torba wewnętrzna do kufrów bocznych i kufra centralnego
- Nakładka - oparcie na kufer centralny
- Uchwyt do noszenia do kufrów bocznych i kufra centralnego

aluminiowy_bagaż

Płyta bagażowa

• Płyta bagażowa z malowanego na czarno tworzywa
• Instalowana w miejsce siedzenia pasażera
• Lepszy rozkład masy dzięki przesunięciu bagażu bliżej środka ciężkości pojazdu
• Wysokość dopasowana do kufrów Vario: kufry wraz z płytą tworzą dużą, płaską powierzchnię ułatwiającą zamocowanie i przewiezienie objętościowego bagażu
• Kufer centralny można zamocować bez standardowego bagażnika i bez chwytów dla pasażera
•  Łatwy dostęp do standardowego zestawu narzędzi pod zamocowaną zawiasowo płytą (z dużym logotypem GS)
• Nie może być użyty z siedziskiem Rallye z płytą bagażową

Płyta bagażowa

Mały tankbag - plecak

• Mały, wodoodporny plecak mocowany na zbiorniku paliwa
• Idealny do zapakowania przedmiotów na jednodniową wycieczkę
• Odporna na zużycie tkanina poliestrowa powlekana PCW
• Spód formowany z EVA, ukształtowany dla pełnego przylegania do zbiornika paliwa, z przeciwpoślizgowym pokryciem z PU
• Komora główna:
- Pojemność ok. 8 litrów
- Wkładka wykonana z tkaniny poliamidowej powlekanej PU
- Wodoodporna, z rolowanym zamknięciem, klamrą i podklejanymi szwami
- Możliwość zamknięcia na kłódkę
• Wodoodporna kieszeń na mapę wykończona od środka nieklejącą warstwą z PU
• Mała kieszeń zewnętrzna z materiału odpychającego wodę z uchwytem na butelkę
- Wewnętrzna linka do zamocowania 0,5 litrowej butelki w miejscu łatwo dostępnym na krótkim postoju.
• Uchwyt do noszenia i zdejmowany pasek na ramię
• Logotyp R 1200 GS z boku
• Kolor: Czarny

Mały tankbag

Duża torba na zbiornik paliwa

• Wodoodporna, wysoce funkcjonalna torba na zbiornik
• Odporna na zużycie tkanina poliestrowa powlekana PCW
• Spód formowany z EVA, ukształtowany dla pełnego przylegania do zbiornika paliwa, z przeciwpoślizgowym pokryciem z PU
• Komora główna:
- Pojemność około 11 litrów, rozszerzana do około 15 litrów
- Wkładka wykonana z tkaniny poliamidowej powlekanej PU
- Wodoodporna, z rolowanym zamknięciem, klamrą i podklejanymi szwami
- Możliwość zamknięcia na kłódkę
• Wodoodporna kieszeń na mapę wykończona od środka nieklejącą warstwą z PU
• Kieszeń zewnętrzna z materiału odpychającego wodę z uchwytem na butelkę
- Wewnętrzna linka do zamocowania 0,5 litrowej butelki w miejscu łatwo dostępnym na krótkim postoju.
• Uchwyt do noszenia i zdejmowany pasek na ramię
• Logotyp R 1200 GS z boku
• Kolor: Czarny
• Opcjonalnie: Wkładka Vario dla torby - plecaka na zbiornik zapewnia wiele możliwości podziału przestrzeni komory głównej

Duży tankbag

Wkładka Vario

• Elastyczny podział przestrzeni wewnątrz torby - plecaka na zbiornik
- Elastyczny pierścień zewnętrzny z regulacją za pomocą paska z rzepem
- Wszechstronne możliwości podziału przestrzeni komory za pomocą dwóch długich i sześciu krótkich ścianek elastycznych, każda z mocowaniem rzepowym na obu końcach. Ścianki dzielące umożliwiają podział wnętrza komory na mniejsze przestrzenie.
- Elastyczna pokrywa. W zależności od wysokości torby, nad wkładką Vario można umieścić nawet większe, płaskie przedmioty (jak na przykład mapy).
• Przeznaczona do toreb na zbiornik paliwa BMW o pojemności całkowitej 12 litrów i więcej
• Materiał: elastyczny poli(etylen-octan winylu) EVA z samoprzyczepną powłoką poliestrową
• Dostarczany wraz z instrukcjami montażu

Wkładka Vario

Przyciemniana owiewka przednia

• Przyciemniana szyba przednia poprawiająca wygląd i dostosowująca motocykl do potrzeb
• Kształt identyczny ze standardową szybą
• Odporna na zadrapania powłoka zapewniająca długotrwałą przezroczystość
• Montaż tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))
• Ogólne dopuszczenie użytkowe¹

¹ Należy zawsze przestrzegać warunków dopuszczenia w kraju użytkowania.

11

Podgrzewane chwyty kierownicy

• Montaż opcjonalnych podgrzewanych chwytów kierownicy
• Montaż zamiast istniejących chwytów, wraz z nowym przełącznikiem wielofunkcyjnym dla prawej manetki
• Montaż i uruchomienie tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))

 pogrzewane_chwyty

Szprychowane koła zaplatane krzyżowo

• Szprychowane koła z krzyżowym zaplotem oferujące większą stabilność i przeznaczone do opon bezdętkowych
• Wzmacniane obręcze znane z R 1200 GS Adventure
• Malowane na czarno (tylko w stylu Rallye)
• Przeznaczone do opon drogowych lub terenowych o wysokim bieżniku

koła_zaplatane

Kanapa Rallye

• Jednoczęściowa kanapa Rallye w dwóch kolorach, przeznaczona dla kierowcy i pasażera
• Dostępna w wersjach o niskiej / normalnej / podwyższonej wysokości do 900 mm

kanapa_rallye

Nawigacja motocyklowa BMW Motorrad Navigator V

• System nawigacji satelitarnej z obsługą Bluetooth, zoptymalizowany do użytku w motocyklu
• Dostępny z wgranymi mapami (dla Europy1) lub bez zainstalowanych map
• Doskonała funkcjonalność połączona z prostą obsługą i przystosowana do wymagań użytkowania na motocyklu
• Duży, jasny wyświetlacz 5-calowy z ekranem dotykowym, wodoodporna i odporna na kontakt z paliwem obudowa
• Dołączany praktyczny futerał do noszenia
• Montaż przystosowany do danego motocykla
• Wygodna obsługa przełącznikiem Multi-Controller*

¹ Darmowe uaktualnienia przez cały okres użytkowania (dla map instalowanych fabrycznie)
* W wersji z przygotowaniem pod nawigację i komputerem pokładowym Pro


Osłona głowic cylindrów wykonana ze specjalnego stopu stali

• Doskonała ochrona głowic cylindrów, zabezpiecza przed zadrapaniami i uszkodzeniem przez wyrzucane kamienie
• Wymienne zewnętrzne nakładki kontaktowe
• Od wewnątrz gruba podkładka gumowa
• Logo BMW Motorrad na nakładce kontaktowej
(podobnie jak w R1200RT)

osłona_głowic_cylindrów

 Gmole

• Solidne, dwuczęściowe gmole wykonane z elektropolerowanej stali nierdzewnej
• Skutecznie chronią cylindry i głowice przed uszkodzeniem podczas mniejszych zdarzeń
• Charakterystyczny wygląd Enduro
• Masa: Około 3,6 kg
• Idealnie łączą się z osłoną głowic cylindrów

gmole

Regulowana dźwignia hamulca nożnego

• Szerszy pedał dźwigni hamulca nożnego z regulacją przy mechanizmie zawiasu
- Składana stopka podwójnej wielkości opatentowana przez BMW
• Ułatwia użycie i dozowanie siły hamowania hamulcem nożnym podczas jazdy na stojąco
- Regulacja wysokości bez użycia narzędzi: wystarczy rozłożyć w dół pedał stopki przed rozpoczęciem jazdy
• Montaż tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))
• Malowane metodą katodowego lakierowania zanurzeniowego, kolor czarny
• Materiał: Blacha stalowa o drobnej strukturze

12

Regulowane podnóżki kierowcy

• Kute podnóżki wysokiej jakości, anodowane na złoty kolor
• Do wyboru 3 pozycje wysokości
- Dolna pozycja jak w podnóżkach seryjnych, możliwość ustawienia dwóch wyższych pozycji
- Łatwa regulacja ustawienia za pomocą śruby
• Amortyzowana płyta podnóżka:
- Komfortowa amortyzacja podczas jazdy na siedząco
- Podczas jazdy na stojąco zwiększony nacisk spowoduje przesunięcie się płyty w dół równo z podnóżkami. Odsłonięty w ten sposób zębaty profil zewnętrzny podnóżków zapewnia jeszcze lepsze trzymanie i jeszcze lepszą kontrolę nad motocyklem.
• Wymienny ślizgacz z tworzywa sztucznego
• Szerokość górnej powierzchni: 4,8 cm (+ 1,8 cm w porównaniu z wersją seryjną)
• Długość górnej powierzchni: 10,5 cm (+ 1,3 cm w porównaniu z wersją seryjną)
• Grawerowane laserowo logo BMW Motorrad
• Montaż tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))

13

Szerokie podnóżki Enduro

• Większa stabilność podparcia i lepsza kontrola nad motocyklem podczas jazdy terenowej i jazdy na stojąco
• Zapobieganie ześliźnięciu się nogi z podnóżka dzięki materiałowi i kształtowi górnej powierzchni
• Szerokość górnej powierzchni: 5,0 cm (+ 2,0 cm w porównaniu z wersją seryjną)
• Długość górnej powierzchni: 10,4 cm (+ 1,2 cm w porównaniu z wersją seryjną)
• Precyzyjny odlew ze stali wysokostopowej
• Nie ograniczają obsługi dźwigni biegów i dźwigni hamulca nożnego (identyczna wysokość podnóżków)
• Montaż tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))

14

Osłony dłoni

• Ochrona dłoni kierowcy i elementów sterowniczych przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi, a w terenie przed krzakami, gałęziami i uderzeniami kamieni.
• Wytrzymałe tworzywo sztuczne odporne na promieniowanie UV:
- Wspornik wykonany z poliamidu PA6, skorupa z polipropylenu
• Kolor: Czarny
• Dostarczany wraz z instrukcjami montażu

17

Aluminiowa osłona silnika Enduro

• Masywna osłona wykonana z aluminium, grubość 2 mm, anodowana
• Mocowania ze specjalnego gatunku stali
• Chroni spód silnika przed wyrzucanymi kamieniami i kontaktem z podłożem
• Wyraźnie szersza i sięgająca dalej niż osłona seryjna.
• Wzmacnia i podkreśla terenowy charakter motocykla
• Masa: Ok. 1,5 kg
• Montaż tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))

18

Gmole ze stali specjalnej

• Solidne, dwuczęściowe gmole wykonane z elektropolerowanej stali specjalnej
• Skutecznie chronią cylindry i głowice przed uszkodzeniem podczas mniejszych zdarzeń
• Zmniejszają ryzyko poparzenia kierowcy przez kolektory wydechowe w razie wypadku
• Mocny, endurowy wygląd dopasowany do pojazdu
• Masa: Ok. 4 kg
• Dostarczany wraz z instrukcjami montażu

19

Osłona reflektora

• Służy do ochrony klosza reflektora przedniego przed kamieniami wyrzucanymi podczas jazdy terenowej
• Zatrzaskowe mocowanie, szybki i prosty montaż i demontaż
• Tylko do użytku poza drogami publicznymi
• Pierwsza instalacja (wsporniki mocujące) tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))

21

Dodatkowe reflektory LED

• Mocne dodatkowe światło przednie w aluminiowej obudowie.
• Lepsza rozpoznawalność profilu motocykla
• Zwiększone bezpieczeństwo na drodze
• Nowoczesna technologia lamp LED:
- Niezużywające się diody LED zapewniają praktycznie bezusterkową i bezobsługową pracę
- Kolor światła białego emitowanego przez diody LED jest zbliżony do światła dziennego, dzięki czemu zapewnia zróżnicowane oświetlenie drogi przed motocyklem
• Średnica ok. 70 mm, długość ok. 110 mm
• Homologacja ważna na cały świat, nie wymagają przeglądu technicznego ani wpisu w dokumentacji pojazdu (znak zgodności CE/SAE)
• Montaż i uruchomienie tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))

22

Kierunkowskazy LED

• Atrakcyjne kierunkowskazy na wysięgnikach z nowoczesną technologią LED
• Przezroczyste klosze, 2 diody LED na każdą stronę
• Zwiększone bezpieczeństwo na drodze dzięki praktycznie niezużywającym się diodom LED
• Znaczne zmniejszenie poboru prądu:
- Częstotliwość migania można zmienić przy montażu kierunkowskazów LED. W przypadku kierunkowskazów BMW można ją zmienić z poziomu magistrali CAN, w przypadku kierunkowskazów LED innych producentów wymaga to użycia rezystora (co oznacza ten sam poziom zużycia energii).
• Montaż i uruchomienie tylko w autoryzowanym serwisie BMW Motorrad (instrukcje instalacji znajdują się na DVD RSD (Biblioteka danych serwisowych i naprawczych BMW Motorrad))
• Uwaga: Niedopuszczone na rynek USA

9

Bezpieczny korek szyjki wlewu oleju

• Korek szyjki wlewu oleju zamykany za pomocą narzędzia ze specjalną końcówką
• Zabezpieczenie korka przed kradzieżą, zapobieganie dostawaniu się substancji obcych do oleju
• Aluminiowy, obrabiany maszynowo, anodowany na srebrno
• Logotyp „Bokser BMW”
• Dostarczany wraz ze specjalnym narzędziem i pierścieniem O-ring

bezpieczny korek

Podstawka Paddock Stand

• Przyrząd Paddock Stand do wahacza tylnego koła, spawana konstrukcja z rur czworokątnych ze stali specjalnej
• Do szybkiego i bezpiecznego uniesienia i przytrzymania motocykla
• Uniwersalne zastosowanie dla wielu modeli motocykli BMW
• Zasada działania Okrągły uchwyt sworzniowy podstawki należy wsunąć w drążoną oś tylnego koła, po czym należy docisnąć w dół uchwyt dźwigni w celu uniesienia tylnego koła. Średnica uchwytu sworzniowego jest dopasowywana do średnicy tylnej osi za pomocą adaptera.

Pokładowy zestaw serwisowy

• Pokładowy zestaw serwisowy do samodzielnego wykonywania czynności serwisowych przy motocyklu
• Niewielki, lekki i wielofunkcyjny:
- Łatwe do połączenia i rozłączenia narzędzia z nasadkami i kluczami mocowanymi na adapter kulkowy
- Standardowe adaptery do bitów i kluczy (uchwyt 9x12 mm i zabierak czworokątny 3/8") umożliwiają dodanie nowych elementów do zestawu w celu spełnienia indywidualnych potrzeb.
• Jakość i wykończenie narzędzi (powierzchnia, twardość itp.) jest naturalnie najwyższa
• Zestaw zawiera przydatne narzędzia w saszetce z czarnej skóry sztucznej
• Zestaw narzędzi zawiera:
- Klucz do świec, przedłużany, 14 mm
- Klucz imbusowy, gniazdo 19 mm, 3/8”
- Adapter do bitów kwadrat 3/8“ - sześciokąt 1/4”
- Adapter regulowany 3/8“ - 9x12 mm
- Klucze płaskie, 10 oraz 14 mm - 9x12 mm
- Klucz oczkowy, 17 mm - 9x12 mm
- Bity krzyżowe Pozidriv PH1 oraz PH2 - sześciokąt 1/4”
- Bit płaski 6 mm - sześciokąt 1/4”
- Bity Torx 25, 30, 40, 45 oraz 50 - sześciokąt 1/4”
- Nasadka 13 mm- kwadrat 3/8”
- Latarka LED (bez baterii¹)
- Futerał na pokładowy zestaw narzędzi
- Podręcznik kierowcy
• Adapter dla świecowej cewki zapłonowej należy zamówić osobno. Futerał na narzędzia posiada wolną kieszonkę przeznaczoną na to narzędzie.

¹ Latarka jest zasilana 4 ogniwami guzikowymi 1,5 V typu LR-41.