BMW R nineT

Akcesoria Części „Machined” R nineT

Uczynienie motocykla nieomylnie unikalnym jest ukoronowaniem zamiłowania kierowcy do motocykli. Dla R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Racer oraz R nineT Pure przygotowano w katalogu oryginalnych części BMW specjalną gamę obrabianych maszynowo części z serii „Machined”, która wyróżnia się przeznaczeniem specjalnie dla tego celu.

Te wykonane z wysokiej klasy aluminium nadzwyczajne komponenty definiują jeszcze wyższą klasę stylistyki i wyższy poziom ducha kustomizacji.

 

Pokrywy głowic silnika „Machined”

Jeszcze bardziej klasyczny wygląd: obrabiane maszynowo pokrywy głowic podkreślają swoim kontrastującym kształtem silnik w układzie bokser.

  • Pokrywy głowic cylindrów wykonane z aluminium skrawanego CNC
  • Unikalny, dwukolorowy wygląd uzyskiwany dzięki technologii kontrastującego skrawania
  • Dobrze widoczny efekt tuningu optycznego motocykla poprzez podkreślenie przeciwbieżnego układu cylindrów silnika
  • Pełny element o doskonałej wytrzymałości, odporny na przewrócenie się motocykl
  • Pasuje do: Pokrywa szyjki wlewu oleju „Machined”

pokrywy_glowic

Pokrywa szyjki wlewu oleju „Machined”

Lepsza rozpoznawalność - dopasowanie pokryw cylindrów i pokrywy szyjki wlewu oleju z serii „Machined” pozwala uzupełnić niestandardowy wygląd motocykla w każdej z wersji (R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Pure lub R nineT Racer).

  • Pokrywa szyjki wlewu oleju z aluminium skrawanego CNC
  • Unikalny, dwukolorowy wygląd uzyskiwany dzięki technologii kontrastującego skrawania
  • Stylistyka precyzyjnie dostrojona, aby współgrać z pokrywami głowic „Machined”

pokrywa_machined

Pokrywa paska „Machined”

Uderzająco atrakcyjna i zapewniająca idealne chłodzenie - dzięki pokrywie paska „Machined” silnik wygląda świetnie również od przodu, a jej kształt gwarantuje optymalne chłodzenie.

  • Pokrywa paska wykonana z aluminium skrawanego CNC
  • Unikalny, dwukolorowy wygląd uzyskiwany dzięki technologii kontrastującego skrawania
  • Zmodyfikowany w zauważalny sposób i uderzająco atrakcyjny wygląd od przodu
  • Również stylistyka gwarantuje skuteczność chłodzenia silnika powietrzem

pokrywa_paska

Obudowa przedniego reflektora „Machined”

Udoskonalenie wyglądu: Obudowa reflektora przedniego „Machined” nadaje przodowi motocykla zindywidualizowany charakter.

  • Pokrywa paska wykonana z aluminium skrawanego CNC
  • Unikalny, dwukolorowy wygląd uzyskiwany dzięki technologii kontrastującego skrawania
  • Wyraźnie podkreśla reflektor przedni i nadaje przodowi motocykla specyficzny wygląd

obudowa_przedniego_reflektora

Zatyczki kierownicy „Machined”

Zatyczki kierownicy z serii „Machined” oferują subtelne podejście do wizualnego zaakcentowania kierownicy.

  • Stylowe zatyczki końcówek kierownicy wykonane z aluminium
  • Unikalny, dwukolorowy wygląd uzyskiwany dzięki technologii kontrastującego skrawania
  • Średnica: 38 mm

zatyczki_kierownicy

Osłona tylnej osi „Machined”

Ta osłona stanowi wizualnie atrakcyjne podejście do ukrycia otworu w tylnej osi.

  • Pokrywa tylnej osi wykonana z aluminium skrawanego CNC
  • Unikalny, dwukolorowy wygląd uzyskiwany dzięki technologii kontrastującego skrawania
  • Zakrywa otwór w tylnej osi
  • Średnica: 75 mm

osłona_tylnej_osi

 

Osłona łożyska przekładni kątowej „Machined”

Żaden detal nie jest na tyle mały, aby go pominąć - aluminiowa osłona łożyska przekładni kątowej z serii „Machined” zastępuje standardową pokrywę i idealnie dopełnia osłonę tylnej osi „Machined”.

  • Osłona łożyska przekładni kątowej wykonana z aluminium skrawanego CNC
  • Unikalny, dwukolorowy wygląd uzyskiwany dzięki technologii kontrastującego skrawania
  • Zastępuje standardową osłonę z tworzywa sztucznego
  • Średnica: 42 mm

osłona_łożyska

Osłona głównej osi wahacza „Machined”

Aluminiowe akcesoria po lewej i prawej stronie - elementy z serii „Machined” zastępują standardową osłonę z tworzywa sztucznego i zakrywają połączenia skręcane.

  • Osłony głównej osi wahacza wykonane z aluminium skrawanego CNC
  • Unikalny, dwukolorowy wygląd uzyskiwany dzięki technologii kontrastującego skrawania
  • Zastępują standardową osłonę z tworzywa po lewej stronie i zakrywają widoczne połączenia skręcane po stronie prawej
  • Średnica: 51 mm (str. lewa) / 60 mm (str. prawa)

osłona_głównej_osi

Aluminiowe zabezpieczenie pokrywy głowicy cylindrów

• Obszerna ochrona pokrywy głowicy cylindrów z aluminium.
• Podkreśla optymalne wzornictwo i linie silnika typu boxer.
• Napis BMW wytłoczony na dużej powierzchni.

alu_cylintrów

Osłona przedniego koła HP Carbon

• Osłona przedniego koła o wysokiej jakości wykonana z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym z powłoką lakierniczą o wysokim połysku odporną na promienie UV.
• Zastępuje seryjną osłonę przedniego koła z tworzywa sztucznego.
• Możliwość indywidualizacji do zwiększenia walorów optycznych i zredukowania masy.

Osłona przedniego koła HP Carbon

Osłona HP Carbon kadłuba silnika

• Osłona o wysokiej jakości wykonana z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym z powłoką lakierniczą o wysokim połysku odporną na promienie UV.
• Zastępuje seryjną osłonę z tworzywa sztucznego.
• Możliwość indywidualizacji do zwiększenia walorów optycznych i zredukowania masy.
• Montaż tylko przez dealera BMW Motorrad.

Osłona HP Carbon kadłuba silnika

Aluminiowa osłona siedzenia (NOWOŚĆ)

• Osłona siedzenia z aluminium.
• Tapicerka oparcia pleców z materiału wierzchniego o wysokiej jakości ze wzorem Alcantara:
  - Dobrana specjalnie do materiału siedzenia kierowcy typu Custom (po bokach i z tyłu).
• Mała kieszeń, bryzgoszczelna, bez zamka.
• Montaż zamiast siedzenia pasażera.
• Zalecane w przypadku wymontowanej ramy pasażera.

aluminium_cover

Tłumik sportowy Akrapovič (NOWOŚĆ)

• Tłumik Slip-on z soczystym dźwiękiem, wyjątkowym wzornictwem i z mniejszą masą.
• Możliwość wyboru 2 pozycji:
  - Niskie (rurka połączeniowa krótka), do wyboru z lub bez¹ ramy pasażera.
  - Wysokie¹ (rurka połączeniowa długa): bardzo znaczny efekt indywidualizacji z odrębnym wyglądem, wraz z 2 kar-bonowymi osłonami termicznymi dla rurki połączeniowej.
• Tłumik kompletnie z tytanu (płaszcz, rurka połączeniowa i konstrukcja wewnętrzna).
• Końcówka tłumika z karbonu.
• Wyraźna redukcja masy w porównaniu z wersją seryjną: ok. 2,2 kg (końcówka tłumika).
• Moment obrotowy i moc na poziomie seryjnym.
• Napis Akrapovič na powierzchni bocznej wykonany laserem.
• Z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (EU-ABE).
• Warsztatowa instrukcja dostępna w ASAP.
¹Tylko do jazdy solo

tłumik_sportowy

Uchwyt do końcówki tłumika (NOWOŚĆ)

• Uchwyt o pięknym kształcie z kutego aluminium.
• Mocowanie końcówki tłumika do ramy głównej w przypadku wymontowanej ramy pasażera.
• Pasujące do seryjnie montowanego tłumika jak i do tłumika sportowego Akrapovič w niskim położeniu (rurka połączeniowa krótka).
• Zalecane: połączenie z osłoną złącza śrubowego ramy głównej.
• Nie w połączeniu z tłumikiem sportowym Akrapovič w wysokim położeniu (rurka połączeniowa długa).
• Tylko do jazdy solo.

Tłumik sportowy Akrapovič

Siedzenie kierowcy Custom (NOWOŚĆ)

• Wyjątkowe wzornictwo w celu zwiększenia walorów optycznych i indywidualizacji motocykla.
• Piękne wzornictwo kształtów linii w szczególności linii bocznej:
  - Prowadzenie linii od zbiornika.
• Powierzchnia siedzenia o wysokiej jakości i różnej strukturze materiału wierzchniego.
  - U góry: wywierające wrażenie wytłoczenie z wypukłym pikowaniem poprzecznym, antypoślizgowe.
  - Po bokach oraz z tył u góry: wzór Alcantara.
• Czarne z białym podwójnym szwem ozdobnym.
• Haftowany napis nineT w kolorze złotym.
• Delikatnie niższe przez cieńsze tapicerowanie.
• Wysokość siedzenia: 775 mm (produkcja seryjna: 785 mm).
• Długość wyłożenia kroku: 1755 mm (produkcja seryjna: 1760 mm).

Komfortowe siedzenie pasażera

Komfortowe siedzenie pasażera (NOWOŚĆ)

• Łączy podwyższony komfort siedzenia pasażera ze szlachetnym wzornictwem.
• Szersze oraz wzmocnione tapicerowanie w porównaniu do modelu produkowanego seryjnego.
• Powierzchnia siedzenia o wysokiej jakości, wykonana ze skóry sztucznej.
• Czarne z białym podwójnym szwem ozdobnym.
• Haftowany napis nineT w kolorze złotym, z tyłu.
• Wygląd i materiał dopasowany do wersji seryjnej.
• Pasujące również do siedzenia kierowcy Custom.

Komfortowe siedzenie pasażera

Podkładki pod kolana (NOWOŚĆ)

• Ergonomicznie ukształtowane gumowe podkładki pod kolana z prawej i z lewej strony zbiornika.
• Stylowy element wzornictwa w Heritage-Look.
• Zapobiega zarysowaniom powierzchni zbiornika.
• Kolor: czarny.

Podkładki pod kolana

Kierunkowskaz LED

• Kierunkowskazy o pięknym kształcie z nowoczesną technologią LED.
• Białe klosze kierunkowskazu z 2 diodami w każdym kierunkowskazie.
• Zwiększone bezpieczeństwo w ruchu drogowym dzięki prawie niezużywalnym diodom LED.
• Wyraźnie niższe zużycie energii:
  - W przypadku kierunkowskazów LED należy dostosować częstotliwość migania. W BMW Motorrad odbywa się to poprzez CAN-Bus. W przypadku wszystkich kierunkowskazów LED innych producentów należy w tym celu podłączyć rezystor (przez to brak redukcji zużycia).

Kierunkowskaz LED

Śruba zabezpieczająca korek wlewu oleju

• Korek do króćca wlewowego oleju, zamykany za pomocą specjalnego klucza kątowego.
• Zabezpiecza przed kradzieżą korka oraz obcymi substancjami w obiegu oleju.
• Frezowane aluminium, powierzchnia eloksalowana na kolor srebrny. • Napis BMW Boxer. sruba

Torba na zbiornik (NOWOŚĆ)

• Funkcjonalna torba na zbiornik.
• Wodoodporny materiał wierzchni Canvas z 40 % poliestru, 15 % bawełny, 45 % poliuretanu.
• Wodoszczelna główna komora z zamkiem błyskawicznym:
  - Pojemność: ok. 11 l.
  - Worek wewnętrzny z tkaniny nylonowej z powłoką PU.
  - Wodoszczelny dzięki suwakowi z zatrzaskiem i podklejanym szwom.
• Nakładana torba zewnętrzna na pokrywę, wodoodporna.
• Kieszeń z przezroczystego tworzywa, o wysokim stopniu odpływowości wody.
  - Dostęp poprzez 2-stronny zamek błyskawiczny w głównej komorze.
  - Antypoślizgowa powłoka PU wewnątrz.
• Mały schowek siatkowy w pokrywie z tyłu.
• Precyzyjnie dopasowany spód z EVA z antypoślizgową powłoką PU.
• Praktyczny uchwyt do przenoszenia z przodu.
• Stylowe klamry ze szczotkowanego metalu z wybitym napisem BMW.
  - Do wyboru 2 zaczepowe szlufki do zamykania (w zależności od wypełnienia).
• Mały znaczek metalowy z napisem BMW Motorrad z tyłu.
• Wraz z płytą główną z powłoką antypoślizgową oraz z wycięciem pod korek wlewu paliwa.
• Mocowanie plecaka na zbiornik na płycie głównej:
  - Z przodu: punkt zaczepienia języczka mocującego w uchwycie płyty głównej.
  - Z tyłu: podwójne zamknięcie typu D.
• Kolor: czarny.

Torba na zbiornik

Tylna torba (NOWOŚĆ)

• Praktyczna miękka tylna torba z wodoszczelną komorą główną na zamek błyskawiczny.
• Wodoodporny materiał wierzchni Canvas z 40 % poliestru, 15 % bawełny, 45 % poliuretanu.
• Pojemność: ok. 40 l.
• 2 nakładane torby boczne, wodoodporne.
• Precyzyjnie dopasowany do siedzenia pasażera spód z EVA z antypoślizgową powłoką PU.
• Pasek na ramię (odczepiany, z regulowaną długością, z miękką wyściółką) jak również uchwyt do przenoszenia.
• 2 regulowane na długość paski do zmniejszania lub zwiększania pojemności jak również możliwość mocowania poniżej bagażu.
• Stylowe klamry ze szczotkowanego metalu z wybitym napisem BMW:
  - Do wyboru wielo-zaczepowe szlufki do zamykania (w zależności od wypełnienia).
• Mały znaczek metalowy z napisem BMW Motorrad z tyłu.
• Atrakcyjne wzornictwo pasujące do plecaka na zbiornik.
• Mocowanie na siedzeniu pasażera:
  - Z przodu: zamontować języczki mocujące z prawej i z lewej strony do motocykla (są zawarte w komplecie), pasek mocujący oraz tylną torbę z podwójnym zamkiem błyskawicznym zamocować do języczków mocujących.
  - Z tyłu: pasek mocujący z podwójnym zamknięciem typu D, mocowanie do języczków mocujących przy motocyklu.
• Maksymalny nacisk: 5 kg.
• Kolor: czarny.

Tylna torba

Alarm motocyklowy

• Ostrzeganie za pomocą sygnałów akustycznych i optycznych przy zmianie położenia lub wstrząsach.
• Indywidualne programowanie włączania (automatycznie przy wyłączaniu zapłonu lub za pomocą pilota).

Osłona złącza śrubowego ramy głównej (NOWOŚĆ)

• Aluminiowa podwójna tuleja do osłony odsłoniętych złączy śrubowych w przypadku wymontowanej ramy pasażera.
• Zalecane w przypadku zastosowania uchwytu do końcówki tłumika.

Podgrzewane manetki

• Jako zamiennik seryjnych manetek (konieczna wymiana przełącznika wielofunkcyjnego na prawej manetce kierownicy).