BMW S 1000 R

Bezkompromisowa dynamika.

Czy rytm Twojego serca jest bezpośrednio uzależniony od wskazań prędkościomierza?
Jeśli tak, to S 1000 R jest idealnym roadsterem dla Ciebie - odarty z wszystkiego co niezbędne, bogato wyposażony we wszystko, co zapewnia czystą przyjemność z jazdy. Jego agresywny silnik o mocy 165 KM/121 kW wywoła uśmiech na Twojej twarzy przy każdym wejściu na obroty. A bogaty dźwięk wydobywający się z nowego tytanowego tłumika HP nie pozostawia wątpliwości: taki odgłos powinno wydawać życie na najszybszym pasie ruchu.

Adrenalina na dwóch kołach.
To jest właśnie stylistyka.

Niektórzy powiedzą „naked”, my po prostu nazywamy to skupianiem się tylko na tym, co istotne. Korzenie jego siostry, S 1000 RR są dość oczywiste: agresywna stylistyka z nisko schodzącym przodem i biegnącym wysoko tyłem, wyróżniająca się dzielona płaszczyzna przednia i charakterystyczne otwory w kształcie skrzeli. Znacznie ograniczony zestaw paneli owiewek i  precyzyjna szata lakiernicza stawiają sprawę jasno: oferowana moc nie jest jedyną cechą, która w tym motocyklu jest surowa i bezkompromisowa. Trzy kolory podkreślają charakter motocykla: sporty motorowe, Catalano grey (kataloński szary) i Racing red/Black storm (Wyścigowy czerwony/Burzowy czarny metaliczny).

Źródło całej dynamiki: silnik. 

Czterocylindrowy silnik rzędowy o wysokiej mocy, podobnie jak i tył motocykla, pochodzi z S 1000 RR. Jego moc zwiększono do 165 KM/121 kW, zapewniając jednocześnie spełnianie norm EU4 i nowych przepisów dot. hałasu. Daje to ekstremalnie liniowy przebieg krzywej momentu i stałą siłę napędzającą motocykl do przodu w całym zakresie prędkości obrotowej silnika. Elektroniczna manetka gazu E-Gas pozwala dawkować tę moc jeszcze bardziej precyzyjnie. A sprawdzony w wyścigach asystent zmiany biegów Pro pozwala zmieniać biegi bez konieczności używania sprzęgła: więcej dynamiki i krótsze czasy reakcji - witamy na kresach możliwości.

Potencjał wprowadzania zmian. Wyposażenie.

Standardowo dostępne są dwa tryby jazdy: Rain oraz Road. Tryb „Rain” zapewnia delikatniejszą reakcję na ruch manetki, a układy ABS i ASC działają w sposób dostosowany do mokrej nawierzchni drogi. Natomiast w trybie „Road” reakcja manetki oraz działanie układów ABS i ASC są zoptymalizowane pod kątem suchego asfaltu.
Opcjonalnie dostępne są dwa dodatkowe tryby: Dynamic oraz Dynamic Pro. Układ ABS Pro zezwala na idealną zwłokę nawet przy pochyleniu oraz funkcje DTC, wspomaganie ruszania i ogranicznik prędkości na pasie pit lane. Tryb Dynamic Pro umożliwia ponadto wprowadzanie ustawień własnych. Wtedy istnieje tylko jedna granica: nasza własna.

Bezkompromisowo praktyczny. Opcje dla personalizacji.

Aby zaspokoić nienasycony głód pokonywania zakrętów, proponowane są dwa pakiety specjalnych akcesoriów. Pakiet Sport jest w stanie sprostać oczekiwaniom. Zawiera on asystenta zmiany biegów Pro, tempomat i tryb jazdy Pro obejmujący tryby Dynamic i Dynamic Pro, DTC, ABS Pro, ogranicznik prędkości na pasie pit lane oraz wspomaganie ruszania. Pakiet Dynamic z kolei obejmuje elektroniczne sterowanie zawieszeniem DDC, ogrzewane chwyty kierownicy, kierunkowskazy LED oraz owiewkę silnika.
A wraz z kutymi kołami HP Twój motocykl będzie ważył o 2,4 kg mniej niż seryjny i jednocześnie zyska bardziej wyraziste podkreślenie swojego charakteru.