BMW R nineT Racer

BMW R nineT Racer. Niezachwiany. Dynamiczny. Chłodzony powietrzem.

Motocykl R nineT Racer pozwoli Ci ożywić epokę legendarnych supermotocykli. Daleki od obsesyjnego zamiłowania stylizacją retro, dążący raczej do idei dającego się łatwo dostosować motocykla wyposażonego w innowacyjne technologie i typową jakość BMW. Po schowaniu się za niską półowiewką, trzymając obie dłonie na niskiej kierownicy z podkurczonymi łokciami można poczuć pełną mocy pracę silnika bokser i usłyszeć jego nie dający się pomylić z niczym innym ryk. Jak już pewnie wiesz, tylko silny charakter może utrzymać się na optymalnej trasie ruchu. Zarówno na drodze jak i w życiu.

Styl na najszybszym pasie ruchu.

Nowy R nineT Racer o stylistyce inspirowanej erą motocykli sportowych lat 70. Wydłużone proporcje są widoczne w całej konstrukcji i stanowią obietnicę maksymalnego przyspieszenia. Wąską sylwetkę kształtują wyróżniająca się owiewka cafe racer, zbiornik i siedzenie. Duży rozstaw kół oraz umieszczona nisko i przesunięta do przodu kierownica uzupełniają obniżone, sportowe usytuowanie siedziska. A do tego umieszczone wysoko i przesunięte do tyłu podnóżki - prowadząc ten motocykl dosłownie leży się na nim. Białe elementy owiewek wyraźnie odróżniają się od ciemnych elementów napędowych i konstrukcyjnych. Nawet biegnące przez całą długość motocykla paski w sportowych barwach BMW zdają się ciągle zachęcać do kolejnego przyspieszenia.

Mocny silnik bokser do pogoni na trasie wyścigowej.

Technologie w R nineT Racer są równie godne zaufania i przydatne jak jego konstrukcja: jednostka napędowa i instalacja elektryczna dostarczają dreszczy już od premiery modelu R nineT. Jako pojazd nowoczesny, BMW R nineT Racer spełnia wymogi normy EU-4. Mocny, chłodzony powietrzem dwucylindrowy silnik w układzie bokser cechuje się pojemnością 1170 cm3 i mocą 110 KM (81 kW) dostarczaną w wysoce dynamiczny sposób nawet przy niskich prędkościach. Po prostu typowy bokser. Dzięki owiewce w stylu cafe racer i niskiemu umieszczeniu siedzenia jazda przez dłuższy czas z dużą prędkością jest przyjemnym przeżyciem. Dostępny w standardzie układ ABS i opcjonalny układ ASC sprawiają, że wyprowadzając tę pełną moc na ulicę możesz zawsze czuć się bezpiecznie. Dodatkowo wydech 2-w-1 w typowym dla cafe racerów układzie udowadnia, że technologia też nie musi się kryć.

Przyjemność z jazdy zależy od pozycji na motocyklu.

Sportowy i dynamiczny: w R nineT Racer uchwyty kierownicy są umieszczone nisko na górnej półce widelca. Umiarkowane przesunięcie pozwala chronić nadgarstki. Podnóżki z kolei zostały przesunięte do tyłu i do góry, aby zapewnić bardziej sportową pozycję na siedzeniu. Dodatkowo opcjonalne niestandardowe siedzenie kierowcy pozwala obniżyć jego pozycję z 805 do 795 mm. Tył siedziska kierowcy jest umieszczony nieznacznie wyżej niż przód. Zapewnia to odczuwalną ulgę dla pleców podczas dłuższych przejażdżek. Podobnie jest z dynamicznie zaprojektowaną wąską owiewką - w szczególności przy prędkościach powyżej 90 km/h.

Personalizacja w wielkim stylu.

R nineT Racer czerpie inspirację z minionych lat epoki sportów motorowych. Dlatego jest on przeznaczony tylko dla jednej osoby - kierowcy - całkowicie solo i purystycznie. Jest zbudowany zgodnie ze swoim przeznaczeniem - co widać. Aby przekształcić go w maszynę dwuosobową, należy zamontować dodatkową ramę siedziska pasażera. Jest to jedna z kilku opcji sprawiających, że Twój motocykl może wyglądać dokładnie tak, jak chcesz. Gama oferowanego przy zakupie customowego wyposażenia obejmuje między innymi dwa aluminiowe zbiorniki paliwa, szprychowane koła, a nawet obniżone zawieszenie. Motocykl można wzbogacić o oryginalne akcesoria BMW, takie jak wykonane z włókna węglowego dodatki z serii HP czy sportowy tłumik HP. BMW R nineT Racer jest również przygotowany do montażu specjalnie wytwarzanych części, takich jak nowe elementy obrabiane maszynowo. To dlatego, że ten motocykl wręcz uwielbia lubiące dłubać w mechanizmach dłonie, prawie tak samo jak zdecydowany ruch manetką gazu.