BMW C 650 GT

Ekskluzywny i innowacyjny.

Szczegóły takie jak adaptacyjne światła do jazdy dziennej, nowe lusterka z ulepszonym polem widzenia oraz opcjonalny system SVA Side View Assist bezdyskusyjnie czynią nowy C 650 GT najnowocześniejszym i najbardziej ekskluzywnym maksi skuterem BMW Motorrad.
 
Dowiedz się więcej o ważnych nowych cechach i specyfikacjach technicznych.

 

Układ wydechowy
Nowy wygląd. Potężny dźwięk.
 
C 650 GT posiada nowy układ wydechowy wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Wygląda bardzo krzykliwie, jest znacznie lżejszy niż jego poprzednik oraz może poszczycić się niższymi poziomami emisji spalin i hałasu. Dodatkowo zapewnia pełniejszy, bardziej potężny dźwięk.

 

Kokpit
Nowy design.
 
Kokpit zyskał nowy zestaw wskaźników oraz nową osłonę kierownicy z błyszczącą sekcją środkową oraz chromowanymi wykończeniami.

 

Design
Jeszcze bardziej ekskluzywny.
 
C 650 GT posiada nową, wyrazistą i nowoczesną tylną sekcję o kuszącym wyglądzie a także nowe tylne reflektory. Detale, takie jak logo "GT" wyszyte na siedzeniu, nowa osłona kierownicy ze środkową częścią wykończoną na wysoki połysk czy chromowane elementy podkreślają szczególnie wyrafinowany i ekskluzywny charakter C 650 GT. Wyższe lusterka wibrują mniej oraz zapewniają lepszy widok za pojazdem.

 

Podwozie i zawieszenie
Ulepszone prowadzenie.
 
Podwozie i ustawienia zawieszenia C 650 GT zostały całkowicie przebudowane. Sztywność sprężyn w widelcu oraz w tylnym amortyzatorze została zmniejszona o 10%.  Umożliwia to bardziej czułe prowadzenie bez zmniejszania stabilności.

 

Podnóżek centralny
Łatwiejszy do podniesienia.
 
C 650 GT jeszcze łatwiej postawić na nóżkę. Mechanika podnóżka centralnego została przeprojektowana, zmniejszając tym samym siłę wymaganą do podniesienia skutera o 30%.

 

Wygoda
Najwyższy komfort.
 
C 650 GT to najbardziej ekskluzywny maksiskuter od BMW Motorrad. Możesz cieszyć się wyjątkowym komfortem dzięki elektrycznie regulowanej szybie przedniej oraz opcjonalnym akcesoriom takim jak podgrzewanie kierownicy czy siedzenia. Skuter zapewnia również największą przestrzeń bagażową w swojej klasie, wbudowaną niewidocznie w rozciągniętą sylwetkę.

 

Silnik
Najwyższy komfort.
 
Dynamiczny i potężny, chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik rzędowy dostarcza 63 Nm momentu obrotowego oraz 44 kW (60 KM) mocy co wystarcza na osiągnięcie prędkości maksymalnej 180 km/h. Dzięki niemu skuter jest zwinnym pojazdem miejskim i potężnym towarzyszem długich podróży.
 
Dzięki przeprojektowanemu sprzęgłu oraz przekładni CVT skuter przyspiesza teraz szybciej przy niższych prędkościach obrotowych silnika, np ruszając ze świateł.
 
Wersja o zmniejszonej mocy 35 kW (48 KM) umożliwia cieszyć się jazdą C 650 GT również posiadaczom europejskich praw jazdy poniżej 25 roku życia.

 

Bezpieczeństwo.
ABS oraz ASC na wyposażeniu standardowym.
 
Poza ABS (układem zapobiegającym blokowaniu się kół podczas hamowania) również pełnoprawny układ ASC (system kontroli trakcji) trafił na wyposażenie standardowe C 650 GT. ASC zwiększa bezpieczeństwo kierującego, w szczególności gdy warunki na drodze są nieprzewidywalne. Gdy trzeba działa aktywnie interweniując za pomocą układu sterowania silnikiem. Przykładowo zapobiega poślizgowi tylnego koła podczas jazdy w deszczu.

 

Automatyczne światła do jazdy dziennej.
Automatycznie zapewniają najlepsze oświetlenie.
 
Światła do jazdy dziennej automatycznie dostosowują się do otoczenia. Na przykład podczas wjeżdżania lub opuszczania tunelu oświetlenie przełączaj się automatycznie na światła mijania lub z powrotem na światła od jazdy dziennej. Nie ma już potrzeby ręcznego przełączania świateł. Ułatwia to skoncentrować się na prowadzeniu pojazdu.

 

SVA Side View Assist
Zobacz co dzieje się dookoła.
 
Innowacyjną funkcją zwiększającą bezpieczeństwo jest opcjonalny system SVA (Side View Assist) monitorujący martwe pole. System jest szczególnie przydatny w ruchu miejskim - ostrzega on o pojazdach zbliżających się do martwego pola z prędkością do 80 km/h.