PRZERÓBKI nineT

PURE & UNIQUE

R nineT stanowi idealną bazę dla indywidualnych projektów modyfikacji: za pomocą kilku rozsądnych zmian można zmienić tył motocykla z ustawienia przeznaczonego do jazdy z pasażerem do konfiguracji do jazdy solo. Oddzielenie elektroniki motocykla i silnika oznacza natomiast, że praktycznie nie ma ograniczeń co do zmian, które może wprowadzić za pomocą profesjonalnej customizacji.

Niektórzy z najbardziej znanych specjalistów od customizacji mogli puścić wodze fantazji przy modyfikacji R nineT. Ich niepowtarzalne znaki rozpoznawcze pokazują, co można zrobić z nowoczesnym bokserem dzięki odpowiedniemu połączeniu know-how i kreatywności.

logo
Dobrzański Team Customs

Brothers in Arms 1

    Szczegóły projektu:

  • Oryginalny reflektor został podniesiony na specjalnie wykonanym u nas wsporniku.
  • W miejscu reflektora wykonaliśmy uchwyt na którym zamontowana została mała sakwa wyposażona we wszystkie niezbędne narzędzia.
  • Silnik osłaniają gmole, na których po stronie prawej zamontowaliśmy dodatkowy reflektor a na lewą stronę przenieśliśmy zegary motocykla.
  • Oba reflektory święcą jednocześnie, osłonięte zostały zaprojektowanymi i wykonanymi u nas osłonami.
  • Zbiornik paliwa został polakierowany na kolor oliwkowy z wykończeniem matowym.
  • Na zbiorniku zamontowano metalowy bagażnik na skórzanym brązowym pasie.
  • Spód silnika osłania aluminiowa płyta ochronna.
  • Po prawej stronie tyłu motocykla znalazła się brezentowo-skórzana sakwa, wykonana z materiałów z demobilu.
  • Na dyferencjale zamontowaliśmy małą lampę dodatkową, sprzężoną całkowicie z tylną lampą motocykla.
  • Opony wymieniliśmy na właściwsze dla tego projektu – Michelin Anakee Wild.
  • Zamontowany dodatkowo bagażnik tylny posiada także praktyczne uchwyty dla rąk pasażera.

            >STRONA DOBRZAŃSKI TEAM CUSTOMS

logo
Dobrzański Team Customs

Brothers in Arms 2

      Szczegóły projektu:

  • Korek wlewu oleju zastąpił analogowy wskaźnik temperatury oleju silnikowego.
  • Obok reflektora zamontowaliśmy dodatkową lampę świateł drogowych.
  • Aby dodatkowy reflektor znalazł się na swoim miejscu wykonaliśmy specjalny wspornik, który umożliwił przeniesienie zegarów na lewą stronę reflektora.
  • Sam reflektor zyskał osłonę z siatki.
  • Fabryczne lusterka zostały usunięte z kierownicy a lusterka wsteczne montujemy na osłonach cylindrów.
  • Zbiornik paliwa i błotnik przedni zostały polakierowane na matowy zielono-brązowy kolor.
  • Na zbiorniku paliwa zamontowaliśmy osłony gumowe na kolana oraz metalowy bagażnik na czarnym skórzanym pasie.
  • Poszycie siedzeń zostało wymienione na przeszywane, czarne – wykonane ze skóry.
  • Fabryczny tłumik został zastąpiony górnym wydechem UnitGarage o niepowtarzalnym brzmieniu i wyglądzie (homologacja-tak).
  • Boczna sakwa prawa wykonana została w całości z woskowanej skóry.
  • Dodatkowo zamontowany bagażnik tylny.
  • Na dyferencjale dodatkowa lampa tylna, dublująca lampę główną.
  • Fabryczne opony zastąpiliśmy ogumieniem – Continental TKC 70.
 
 

            >STRONA DOBRZAŃSKI TEAM CUSTOMS

logo
Dobrzański Team Customs

Highway patrol

      Szczegóły projektu:

  • Fabryczne siedzenia zostały zastąpione pojedynczym siedziskiem wykonanym na zamówienie.
  • Nad tylnym kołem znajduje się unikatowy błotnik, zwieńczony lampą i mocowaniem tablicy.
  • Przedni błotnik od UnitGarage.
  • Zbiornik paliwa uzyskał biały kolor i niebieskie oznaczenia. Na baku pas z kieszenią na telefon.
  • Pokrętło ustawiania zawieszenia tylnego to oryginalny bębenek rewolweru.
  • Na niklowanych gmolach zainstalowaliśmy dwa reflektory.
  • W miejscu reflektora znalazł swoje miejsce klakson.
  • Kierunkowskazy ukryte są pod siedzeniem tylnym i w kierownicy.
  • Wyjątkowa, wykonana przez nas chłodnica oleju komponuje z gmolami i odsłania pokrywę paska klinowego „Machined”
  • Nad cylindrami znalazły się lusterka wsteczne
  • Fabryczny wydech zastąpił pojedynczy, dolny tłumik UnitGarage (homologacja-tak)

                                     >STRONA DOBRZAŃSKI TEAM CUSTOMS

logo
KEVIL’S SPEED SHOP

RAT TRACKER

Specjaliści od customizacji w Kevil’s Speed Shop zarazili się pasją i entuzjazmem R nineT i stworzyli swoja własną wersję. Ich motyw przewodni: "Rat Rod".

Podstawowy projekt miał pozostać bez zmian, tak aby motocykl był natychmiastowo rozpoznawany jako R nineT. Chłopaki z Wielkiej Brytanii uzyskali prawdziwie oldschoolowy wygląd, z lakierowanymi krawędziami i okładziną Nefarius. Na agresywny i potężny wygląd składa się zaskakujący kolor, rzucający się w oczy układ wydechowy, szerokie opony oraz cały przód motocykla. Jak powszechnie wiadomo diabeł tkwi w szczegółach: wzór rombów na siedzeniu, kierunkowskazy LED od Motogadget, obudowa reflektora i wiele więcej...

To co powstało to rdzawo czerwony Rat Tracker, którego albo kochasz albo nienawidzisz. Jedno jest pewne - wyróżnia się z tłumu.

logo
46WORKS

CLUBMAN RACER

Największym wyzwaniem dla Siro Najkajima było ręcznie wykonane aluminiowe podwozie. Było to całkowicie nowe doświadczenie dla kogoś, kto zazwyczaj zajmuje się technicznymi ulepszeniami. Wynik odzwierciedla jego prawdziwą pasję. Skupił się całkowicie na wartościach dostarczanych przez sam silnik bokser: lekkości, prędkości oraz prowadzeniu. Jego modyfikacja jest około 30 kg lżejsza niż oryginał, posiada klasyczne obręcze kół w stylu MotoGP.

Clubman Racer wyraźnie odzwierciedla determinację z jaką Shiro Nakajima poświęcił się pracy: to prawdziwy kamień milowy pośród customowych motocykli R nineT.

› DO 46WORKS WEBSITE

logo
HIDE MOTORCYCLE

BOXER

Praca nad głównym elementem tego boksera stanowiła nie lada wyzwanie dla Hideya Togashi: stworzenie surowego, nieobrobionego aluminiowego zbiornika paliwa nie pozostawia po prostu żadnego marginesu błędu. Togashi spędził ponad miesiąc dopracowując każdy szczegół - jego wysiłki zostały nagrodzone: wąski kształt idealnie pasuje do ponadczasowego, klasycznego i atletycznego projektu motocykla.
Wykończenie wyraźnie przywodzi na myśl motocykle wyścigowe lat 70ych - brakuje tylko tłumików wydechu. Jednak ich brak nie jest specjalnie wyczuwalny ponieważ poprowadzone elegancko wewnątrz ramy pojawiają się pod siedzeniem dopiero za tylnym amortyzatorem. 
Nie ma żadnych wątpliwości: Motocykl od Hideya Togashi budzi wspomnienia i pragnienia wśród wszystkich entuzjastów motocykli.

› DO HIDE MOTORCYCLE WEBSITE

logo
CHERRY’S COMPANY

HIGHWAY FIGHTER

Spojrzenie w przyszłość na to, jak motocykle BMW mogą wyglądać za dziesięć lat - to swoim projektem zamierzał osiągnąć Kaichiroh Kurosu. Rezultatem jest HighwayFighter – pojazd, który wygląda tak potężnie, jakby wyjechał prosto z filmu o Batmanie. Piękność na dwóch kołach osadzona jest w ręcznie wykonanym nadwoziu, które harmonijnie łączy wszystkie elementy. Zadziwiające jest to, że Kaichiroh Kurosu poszukiwał inspiracji w przeszłości BMW Motorrad - znalazł ją w postaci legendarnego BMW R7 z 1934 r. 
Super nowoczesny styl motocykla nie pochodzi jedynie od szczegółów takich jak potężny cylinder hamulca Brembo czy elegancka kratka z przodu ramy. Czuć po prostu, że jako całość pojazd jest czymś z przyszłości. Nie możemy się wręcz doczekać!

› DO CHERRY’S COMPANY WEBSITE