BMW M 1000 R
Superbike i Dynamic Roadster w jednym. Stworzony z genów M na drogę i na tor wyścigowy. Przeznaczony dla wszystkich, którzy testują granice. Drapieżne 210 KM i prędkość maksymalna 280 km/h pod Twoją kontrolą. Charakterystyczny dwustrumieniowy reflektor LED wskazuje drogę. Motocykl M R w każdym z trzech ultrasportowych stylów jest dobrze widoczny, a brzmienie czterocylindrowego silnika słychać wszędzie. Czy słyszysz jego zew? Uruchom silnik! #NeverStopChallenging
Szczypta szaleństwa
Winglety - Perfekcja M
Winglety - Perfekcja M
Doskonałość tkwi w szczegółach. Winglety z czarnym lakierem strukturalnym wytwarzają aerodynamiczną siłę docisku. W ten sposób przy prędkości 220 km/h nacisk na przednie koło zwiększa się o 11 kg. Zyskujesz na tym maksymalną stabilność jazdy, mniejszą skłonność do podrywania przedniego koła oraz późniejsze hamowanie i wcześniejsze przyspieszanie na zakrętach. Może być jeszcze bardziej ekskluzywnie – dzięki wingletom M z karbonu z opcjonalnego pakietu M Competition.
Elektronika M Experience
Elektronika M Experience
Pure M Experience widząc animację rozruchu M na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT od razu wiesz, że znajdujesz się w gronie wyczynowców. Jeden z czterech wariantów ekranu pojawia się automatycznie po uruchomieniu dzięki funkcji pamięci. Tryby Race Pro są zoptymalizowane pod kątem jazdy do granic możliwości na torze wyścigowym.
Dane i wyposażenie
Silnik superbike’a doprowadzony do perfekcji z myślą o Hyper Roadsterze. Czterocylindrowy silnik z RR z technologią BMW ShiftCam rozpędza maszynę od 0 km/h do 100 km/h w 3,2 s. Rozwijający prędkość obrotową 14 600 obr./min M R jest bezsprzecznie naszym najmocniejszym roadsterem. Już przy 10 000 obr./min czujesz większy moment obrotowy i przyspieszenie. Pod względem przełożenia M R jest o jeden ząb dalej niż RR. 47 zamiast 46 zębów w przełożeniu wtórnym i krótsze przełożenie na 4., 5. i 6. biegu – idealny układ do jazdy po szosach, gdy liczą się osiągi. Asystent zmiany biegów Pro umożliwia szybkie przełączanie na wyższy i niższy bieg. Soczyste brzmienie z tytanowej końcówki tłumika podkreśla to w imponujący sposób.
Układ jezdny - wrażenia z jazdy z klimacie M
Układ jezdny - wrażenia z jazdy z klimacie M
Czytelne informacje zwrotne i zapierająca dech w piersiach precyzja: układ jezdny wyposażony standardowo w DDC oraz we w pełni regulowane elementy sprężynujące, regulowany amortyzator układu kierowniczego, a także wyfrezowany zacisk kierownicy. Pochodzi on z RR, ale w M R został przystosowany do potrzeb Dynamic Roadstera. Ergonomia z pozycją siedzącą przyporządkowaną przedniemu kołu odpowiada Twoim potrzebom w pędzie do przodu.
Asystent - inteligencja M
Asystent - inteligencja M
Najwyższe osiągi dzięki asystentom klasy high-end zamiast dopingu. Pięć charakterystyk gazu powiązanych z trybami jazdy Rain, Road, Dynamic, Race i Race Pro odpowiedzialnych jest za optymalną szybkość reakcji. W zależności od trybu jazdy DTC zapewnia najwyższe bezpieczeństwo i maksymalną dynamikę jazdy. Natomiast Brake Slide Assist pomaga podczas przyhamowywania z driftem na zakrętach.
Buntownik wśród Hyper Roadsterów
Born in M town
Ekskluzywność i dominacja niezależnie od wariantu, na który się zdecydujesz, zawsze wybierasz prawdziwy M.
Gwarancja 3 lat spokoju
Ride on & on & on. Dodatkowy rok w prezencie.
Od teraz kupując motocykl, oprócz ustawowej gwarancji, zyskujesz dodatkowy rok spokoju.
Wzornictwo - manifest M
Wzornictwo - manifest M
Dominujący przód, kompaktowy tył z ramą i wahaczem w ekskluzywnym kolorze szarym platynowym M R jest w najlepszej formie. Zajmujesz miejsce na siedzeniu M, obejmujesz kierownicę rurową z wygrawerowanym laserowo napisem „BMW M 1000 R”. Włączasz dźwięk, włączasz światła i zadziornie promieniuje dwustrumieniowy reflektor LED. A na Twojej twarzy uśmiech. Ponieważ już wiesz, że trasa należy do Ciebie.
Pakiet M Competition jeszcze więcej M
Pakiet M Competition jeszcze więcej M
Ekskluzywne części karbonowe M, M GSP Laptrigger, pakiet pasażera M i frezowany system podnóżków M demonstrują jedno. Tego motocykla nie da się przebić, ani zatrzymać. Dzięki obręczom karbonowym M jego masa jest o 1,6 kg mniejsza. Opcjonalny pakiet M Competition jest dostępny w połączeniu z wariantami kolorystycznymi Blackstorm metalizowany/M Motorsport lub White Aluminium metalizowany matowy.
Jeszcze bardziej wyścigowy
Challenger Days
Zapierające dech w piersiach wrażenia na torze wyścigowym. Przygotuj się na ogromną dawkę adrenaliny.