BMW M 1000 RR
Dla wszystkich, którym szkoda każdej milisekundy. Homologowany do wyścigów superbike został do perfekcji dopracowany w kanale aerodynamicznym i udoskonalony na torze. Swoją prędkość maksymalną 314 km/h motocykl M RR zawdzięcza silnikowi ShiftCam o mocy większej o 6 KM, która teraz wynosi 218 KM, oraz nowej osłonie z bardziej aerodynamicznymi wingletami. Każdy szczegół tego motocykla symbolizuje osiągi, sport motorowy i ekskluzywny charakter. Oraz BMW Motorrad Motorsport Race Support. Cały M – w duchu #NeverStopChallenging.
Na motocyklu M RR mogę polegać w 100%.
”Toprak Razgatlıoğlu
Zespół BMW Motorrad WorldSBK
Wszystko, aby osiągnąć swój najlepszy czas
Motocykl dla championów
Motocykl dla championów
M RR świętuje zwycięstwa na torach wyścigowych świata. Motocykliści i zespoły BMW ufają bezkompromisowym osiągom superbike’a. Na WorldSBK, FIM Superbike Championship, FIM Endurance World Championship, ale również na wyścigach szosowych motocykl M RR regularnie zajmuje 1. miejsce.
Połączenie ciekawych szczegółów
Jazda jak w cieniu wiatru
Jazda jak w cieniu wiatru
Osłona przednia i boczna nowego projektu odpowiedzialna jest za wyższe osiągi. Oprócz tego jeszcze bardziej zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne odciążają kierowcę, zmniejszając siłę docisku wytwarzaną przez wiatr – z myślą o długiej i szybkiej jeździe w pełnym skupieniu. Natomiast zmodyfikowane winglety M Evolution 3.0 zwiększają docisk na przednie koło – również przy przechyłach – i wytwarzają większą o 50% siłę docisku wynoszącą do 23,1 kg. Z myślą o jeszcze lepszej kontroli przy większych przechyłach i wyższych prędkościach na zakrętach.
Jedź jak Twój idol
Jedź jak Twój idol
Najlepsze osiągi zawsze zależą również od materiałów. Dlatego wraz z aktualizacją modelu w standardzie zamontowaliśmy bogate wyposażenie. Na przykład czujnik kąta skrętu ze Slide Control i Brake Slide Assist, manetkę gazu z krótkim skokiem, która skraca skok gazu o 14 stopni, lub M Brake Ducts, które odpowiedzialne są za usprawniony przepływ powietrza dookoła drążków widelca w celu chłodzenia zacisków hamulcowych.
Czytelne sprzężenie zwrotne – nie tylko z alejki serwisowej
Najlepsze wyczucie przednich i tylnych kół oraz zapierająca dech w piersiach precyzja: sercem podwozia jest aluminiowa rama mostkowa z zawieszeniem upside-down i centralnym amortyzatorem teleskopowym z kinematyką Full Floater Pro – z efektem w postaci znacznie lepszej charakterystyki układu jezdnego. Konsekwentnie i bezkompromisowo przyporządkowany osiągnięciu jak najlepszych czasów okrążenia w trybie wyścigowym układ jezdny zachwyca napędzanych adrenaliną perfekcjonistów także na szosie.
Najwyższe osiągi – również kwestia nastawienia
Umiejętność wykorzystania własnego potencjału w idealnym momencie z dokładnością do milisekundy to cecha prawdziwych zwycięzców: Launch Control w M RR pomaga na starcie w wyścigach, a Pit Lane Limiter wie, kiedy należy ściągnąć cugle. Asystent zmiany biegów Pro przyspiesza zmianę biegów bez naciskania sprzęgła. W trybie wyścigowym można z łatwością odwrócić schemat przełączania. Ponadto łącznie 7 trybów jazdy, dwie regulowane charakterystyki gazu, ABS Pro, DTC, MSR oraz trzystopniowa regulacja systemu przeciwdziałającego poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem zwiększają osiągi. Wszystkie ustawienia można łatwo odczytać na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT.
Zdjęcie zmodyfikowanej głowicy cylindrowej z BMW M 1000 RR
Zdjęcie zmodyfikowanej głowicy cylindrowej z BMW M 1000 RR
Zespół napędowy z technologią BMW ShiftCam i maksymalną prędkością obrotową 15 100 obr./min sprawdził się na WSBK. Ponieważ również my nigdy nie zadowalamy się istniejącymi rozwiązaniami, w silniku raz jeszcze zoptymalizowaliśmy liczne szczegóły, między innymi głowicę cylindrową, geometrię tłoków, prowadnice zaworów i komorę powietrzną. W efekcie moc udało się zwiększyć o 6 KM. Nie widać tego z zewnątrz, ale motocyklista wyraźnie to odczuwa.
Bezkompromisowe przyspieszenie – tylko na odwrót
Po latach użytkowania w seriach wyścigowych na torach wyścigowych tego świata hamulec M nadal cieszy się opinią: najlepszy w swojej klasie. A nawet: jeszcze lepszy. Ponieważ opracowane M Brake Ducts chłodzą zaciski hamulca w trybie wyścigowym nawet o 10 stopni w zależności od toru – oznacza to jeszcze wyższe osiągi i stabilniejszy punkt oporu. W połączeniu z pasującą kombinacją armatury/siodła daje to ponadto maksymalną stabilność hamowania i jednoznaczne sprzężenie zwrotne, a także optymalne dostrojenie do systemu Race ABS. Dlatego też hamulec M jest i pozostaje absolutnym punktem odniesienia.
Gwarancja 3 lat spokoju
Ride on & on & on. Dodatkowy rok w prezencie.
Od teraz kupując motocykl, oprócz ustawowej gwarancji, zyskujesz dodatkowy rok spokoju.
Tak wyglądają zwycięzcy
Dwie wersje, jeden cel: jak najlepsze osiągi
M RR jest dostępny w dwóch wersjach: jako M RR i M RR z pakietem M Competition. Obie zostały zaprojektowane z jasno wytyczonym celem: zwyciężać. I dlatego obie wersje to synonim absolutnego poświęcenia i czystej woli działania.
Pakiet M Competition
Pakiet M Competition
Estetyka w wydaniu sportowym. Pakiet M Competition obejmuje liczne części Performance Parts nieprzypadkowo oznaczone literą M. Między innymi M GPS Laptrigger, M Aero Wheel Covers, łańcuch M Endurance, dźwignia hamulca i sprzęgła M oraz podnóżki kierowcy M. Uzupełniają je wyszukane, wysokiej klasy części z karbonu z widoczną strukturą oraz pakiet pasażera.
Od perfekcjonistów dla perfekcjonistów
Już od 2010 roku naszym klientom oferujemy BMW Motorrad Motorsport Race Support – dostęp do elektroniki, silników, części Performance Parts i naszego know-how. Do usług zaliczają się również konwersje poprawiające osiągi przeprowadzane przez tych samych specjalistów, którzy składają również silniki fabryczne na WorldSBK i FIM EWC. W Race Support robimy wszystko, aby kierowca mógł pokazać swoje możliwości na torze wyścigowym. Sukces mówi sam za siebie: motocykle BMW S 1000 RR i BMW M 1000 RR odniosły już niezliczone zwycięstwa i zdobyły niezliczone nagrody na różnych mistrzostwach.
Stylizacja WSBK dla prawdziwych entuzjastów sportów motorowych
Dla prawdziwych fanów sportów motorowych mamy w ofercie t-shirty WSBK Champion i czapki z daszkiem WSBK Champion w takiej samej stylizacji. Oba artykuły są wyrazem celebracji sukcesu sportowego Topraka Razgatlıoğlu oraz wyróżniają się zdecydowanym designem M i złotymi aplikacjami, które stylowo podkreślają tytuł mistrza świata. Główny wyróżnik? Robiący wrażenie widok z przodu M 1000 RR z legendarnym numerem startowym 54 – must have dla każdego, kto chce oddać hołd mistrzowi świata.
Challenger Days
Challenger Days
Zapierające dech w piersiach wrażenia na torze wyścigowym. Przygotuj się na ogromną dawkę adrenaliny.