Niewiążąca cena sugerowana przez producenta, zawierająca 23% podatku VAT, bez transportu i opakowania. Ilustracje mogą zawierać opcje wyposażenia i akcesoria dostępne za dodatkową dopłatą. Zastrzega się prawo do pomyłek i zmian.

BMW M 1000 RR

Racing like no other

Dla wszystkich, którym szkoda każdej milisekundy. Homologowany do wyścigów superbike został do perfekcji dopracowany w kanale aerodynamicznym i udoskonalony na torze. Swoją prędkość maksymalną 314 km/h motocykl M RR zawdzięcza silnikowi ShiftCam o mocy większej o 6 KM, która teraz wynosi 218 KM, oraz nowej osłonie z bardziej aerodynamicznymi wingletami. Każdy szczegół tego motocykla symbolizuje osiągi, sport motorowy i ekskluzywny charakter. Oraz BMW Motorrad Motorsport Race Support. Cały M – w duchu #NeverStopChallenging.

„ 

Na motocyklu M RR mogę polegać w 100%. 

 ”

Toprak Razgatlıoğlu

Zespół BMW Motorrad WorldSBK

Wszystko, aby osiągnąć swój najlepszy czas

Motocykl dla championów

Motocykl dla championów

M RR świętuje zwycięstwa na torach wyścigowych świata. Motocykliści i zespoły BMW ufają bezkompromisowym osiągom superbike’a. Na WorldSBK, FIM Superbike Championship, FIM Endurance World Championship, ale również na wyścigach szosowych motocykl M RR regularnie zajmuje 1. miejsce.

+ Dowiedz się więcej

Połączenie ciekawych szczegółów

Wysokiej klasy części frezowane M
Wysokiej klasy części frezowane M w M 1000 RR
Detal, który przekłada się na osiągi: M Brake Ducts
M Brake Ducts w M 1000 RR marki BMW Motorrad
Maksymalna kontrola dzięki zoptymalizowanym wingletom
Winglet w M 1000 RR
Wyrazisty przód z szybą
Przód i szyba w M 1000 RR
Karbonowe obręcze kół M z taśmami w M 1000 RR
Karbonowe obręcze kół M z taśmami w M 1000 RR
Slip-Slide Control
Slip-Slide Control w M 1000 RR
Odchudzony tytanowy układ wydechowy
Tytanowy układ wydechowy M 1000 RR
Wszystko pod kontrolą: z czujnikiem kąta skrętu
Czujnik kąta skrętu w M 1000 RR

Pokazane sytuacje podczas jazdy zostały przeprowadzone przez profesjonalistów w kontrolowanych warunkach. Naśladownictwo może prowadzić do poważnych obrażeń.

Jazda jak w cieniu wiatru

Jazda jak w cieniu wiatru

Osłona przednia i boczna nowego projektu odpowiedzialna jest za wyższe osiągi. Oprócz tego jeszcze bardziej zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne odciążają kierowcę, zmniejszając siłę docisku wytwarzaną przez wiatr – z myślą o długiej i szybkiej jeździe w pełnym skupieniu. Natomiast zmodyfikowane winglety M Evolution 3.0 zwiększają docisk na przednie koło – również przy przechyłach – i wytwarzają większą o 50% siłę docisku wynoszącą do 23,1 kg. Z myślą o jeszcze lepszej kontroli przy większych przechyłach i wyższych prędkościach na zakrętach. 

+ Dowiedz się więcej

Jedź jak Twój idol

Jedź jak Twój idol

Najlepsze osiągi zawsze zależą również od materiałów. Dlatego wraz z aktualizacją modelu w standardzie zamontowaliśmy bogate wyposażenie. Na przykład czujnik kąta skrętu ze Slide Control i Brake Slide Assist, manetkę gazu z krótkim skokiem, która skraca skok gazu o 14 stopni, lub M Brake Ducts, które odpowiedzialne są za usprawniony przepływ powietrza dookoła drążków widelca w celu chłodzenia zacisków hamulcowych.

+ Dowiedz się więcej

Czytelne sprzężenie zwrotne – nie tylko z alejki serwisowej

Najlepsze wyczucie przednich i tylnych kół oraz zapierająca dech w piersiach precyzja: sercem podwozia jest aluminiowa rama mostkowa z zawieszeniem upside-down i centralnym amortyzatorem teleskopowym z kinematyką Full Floater Pro – z efektem w postaci znacznie lepszej charakterystyki układu jezdnego. Konsekwentnie i bezkompromisowo przyporządkowany osiągnięciu jak najlepszych czasów okrążenia w trybie wyścigowym układ jezdny zachwyca napędzanych adrenaliną perfekcjonistów także na szosie.

Najwyższe osiągi – również kwestia nastawienia

Umiejętność wykorzystania własnego potencjału w idealnym momencie z dokładnością do milisekundy to cecha prawdziwych zwycięzców: Launch Control w M RR pomaga na starcie w wyścigach, a Pit Lane Limiter wie, kiedy należy ściągnąć cugle. Asystent zmiany biegów Pro przyspiesza zmianę biegów bez naciskania sprzęgła. W trybie wyścigowym można z łatwością odwrócić schemat przełączania. Ponadto łącznie 7 trybów jazdy, dwie regulowane charakterystyki gazu, ABS Pro, DTC, MSR oraz trzystopniowa regulacja systemu przeciwdziałającego poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem zwiększają osiągi. Wszystkie ustawienia można łatwo odczytać na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT.

160
kW (218 KM) przy 14 500 obr./min
314
km/h prędkości maksymalnej
194
kg DIN masy własnej
113
Nm momentu obrotowego przy 11 100 obr./min
Chłodzony wodą/olejem czterocylindrowy czterosuwowy silnik rzędowy z BMW ShiftCam

Zdjęcie zmodyfikowanej głowicy cylindrowej z BMW M 1000 RR

Zdjęcie zmodyfikowanej głowicy cylindrowej z BMW M 1000 RR

Zespół napędowy z technologią BMW ShiftCam i maksymalną prędkością obrotową 15 100 obr./min sprawdził się na WSBK. Ponieważ również my nigdy nie zadowalamy się istniejącymi rozwiązaniami, w silniku raz jeszcze zoptymalizowaliśmy liczne szczegóły, między innymi głowicę cylindrową, geometrię tłoków, prowadnice zaworów i komorę powietrzną. W efekcie moc udało się zwiększyć o 6 KM. Nie widać tego z zewnątrz, ale motocyklista wyraźnie to odczuwa.

+ Dowiedz się więcej

  • Sound of the M RR

    Sound of the M RR

Bezkompromisowe przyspieszenie – tylko na odwrót

Po latach użytkowania w seriach wyścigowych na torach wyścigowych tego świata hamulec M nadal cieszy się opinią: najlepszy w swojej klasie. A nawet: jeszcze lepszy. Ponieważ opracowane M Brake Ducts chłodzą zaciski hamulca w trybie wyścigowym nawet o 10 stopni w zależności od toru – oznacza to jeszcze wyższe osiągi i stabilniejszy punkt oporu. W połączeniu z pasującą kombinacją armatury/siodła daje to ponadto maksymalną stabilność hamowania i jednoznaczne sprzężenie zwrotne, a także optymalne dostrojenie do systemu Race ABS. Dlatego też hamulec M jest i pozostaje absolutnym punktem odniesienia. 

+ Dowiedz się więcej

Gwarancja 3 lat spokoju

Ride on & on & on. Dodatkowy rok w prezencie.

Od teraz kupując motocykl, oprócz ustawowej gwarancji, zyskujesz dodatkowy rok spokoju.

Dowiedz się więcej

Tak wyglądają zwycięzcy

Dwie wersje, jeden cel: jak najlepsze osiągi

M RR jest dostępny w dwóch wersjach: jako M RR i M RR z pakietem M Competition. Obie zostały zaprojektowane z jasno wytyczonym celem: zwyciężać. I dlatego obie wersje to synonim absolutnego poświęcenia i czystej woli działania.

Lightwhite uni/M Motorsport

M RR to superbike homologowany do wyścigów. Ma wszystko, aby być szybki, czyli stanowi idealną podstawę dla zespołów wyścigowych.

Blackstorm metalizowany/M Motorsport

Większe osiągi, większa ekskluzywność – więcej już by się nie dało: M RR z pakietem M Competition. Tutaj estetyka i ekskluzywność łączą się z bezkompromisową techniką wyścigową.

Pakiet M Competition

Pakiet M Competition

Estetyka w wydaniu sportowym. Pakiet M Competition obejmuje liczne części Performance Parts nieprzypadkowo oznaczone literą M. Między innymi M GPS Laptrigger, M Aero Wheel Covers, łańcuch M Endurance, dźwignia hamulca i sprzęgła M oraz podnóżki kierowcy M. Uzupełniają je wyszukane, wysokiej klasy części z karbonu z widoczną strukturą oraz pakiet pasażera.

+ Dowiedz się więcej

Od perfekcjonistów dla perfekcjonistów

Już od 2010 roku naszym klientom oferujemy BMW Motorrad Motorsport Race Support – dostęp do elektroniki, silników, części Performance Parts i naszego know-how. Do usług zaliczają się również konwersje poprawiające osiągi przeprowadzane przez tych samych specjalistów, którzy składają również silniki fabryczne na WorldSBK i FIM EWC. W Race Support robimy wszystko, aby kierowca mógł pokazać swoje możliwości na torze wyścigowym. Sukces mówi sam za siebie: motocykle BMW S 1000 RR i BMW M 1000 RR odniosły już niezliczone zwycięstwa i zdobyły niezliczone nagrody na różnych mistrzostwach. 

+ Dowiedz się więcej
Przejdź do Race Support
external-link-arrow-slim

Stylizacja WSBK dla fanów sportów motorowych

Stylizacja WSBK dla prawdziwych entuzjastów sportów motorowych

Dla prawdziwych fanów sportów motorowych mamy w ofercie t-shirty WSBK Champion i czapki z daszkiem WSBK Champion w takiej samej stylizacji. Oba artykuły są wyrazem celebracji sukcesu sportowego Topraka Razgatlıoğlu oraz wyróżniają się zdecydowanym designem M i złotymi aplikacjami, które stylowo podkreślają tytuł mistrza świata. Główny wyróżnik? Robiący wrażenie widok z przodu M 1000 RR z legendarnym numerem startowym 54 – must have dla każdego, kto chce oddać hołd mistrzowi świata.

Do t-shirtów Do czapek z daszkiem

Inne sportowe akcesoria

Bogate opcje wyposażenia, takie jak M Performance Parts i oryginalne akcesoria BMW Motorrad, dodatkowo akcentują cechy M RR i dostosowują go dokładnie do wymagań motocyklisty lub trasy.

Bogate opcje wyposażenia, takie jak M Performance Parts i oryginalne akcesoria BMW Motorrad, dodatkowo akcentują cechy M RR i dostosowują go dokładnie do wymagań motocyklisty lub trasy.

Challenger Days

Challenger Days BMW Motorrad

Challenger Days

Zapierające dech w piersiach wrażenia na torze wyścigowym. Przygotuj się na ogromną dawkę adrenaliny.

Przejdź do Challenger Days external-link-arrow-slim

Jeszcze większe osiągi

spinner