od 65 500,00 zł*
985,00 zł netto/m-c w
BMW 3asy Ride**
BMW R 1250 R
Gwarantowana jest nieprzeciętna radość z jazdy dzięki mocy silnika Boxer BMW R 1250 R. Jego wszechstronność jest tak samo wyjątkowa jak jego napęd z technologią BMW ShiftCam. Sportowa dynamika, purystyczna klasyka czy niewymuszony relaks – wrażenia z jazdy tym roadsterem są z niczym nieporównywalne. Jego silnik i maksymalny moment obrotowy 143 Nm pokazują swoją moc zawsze, gdy tego chcesz. Sposób prowadzenia pojazdu umożliwia przejechanie każdego kilometra – bez względu na to, gdzie akurat się wybierasz - w duchu #NeverStopChallenging.
Gotowy na wszystko: najważniejsze cechy
Niepodważalnie sportowy charakter
Niepodważalnie sportowy charakter
Silnik Boxer i jego moment obrotowy czuć doskonale przy każdym ruchu nadgarstka. Dzięki Corescreen Sport dostrzegasz sportowy charakter także na ekranie. Na wyświetlaczu TFT można odczytać takie informacje jak interwencje regulatora DTC, aktualne i maksymalne pochylenie oraz siłę hamowania.
Eco Mode gwarancja efektywności jazdy
Eco Mode gwarancja efektywności jazdy
Potężny silnik Boxer umożliwia prowadzenie pojazdu z niezakłóconym spokojem. To również znak wszechstronności. Nowy tryb Eco Mode w R 1250 R pozwala uzyskać maksymalny zasięg z każdego tankowania. Wyświetlacz TFT informuje o efektywności stylu jazdy, a w celu uzyskania maksymalnej mocy można w każdej chwili szybko i łatwo przełączyć się na inny tryb. Do standardowych trybów jazdy Rain i Road należą teraz także ABS Pro oraz DTC, a dzięki opcjonalnym trybom Pro Dynamic i Dynamic Pro możesz uwolnić pełny potencjał motocykla R 1250 R.
Moc, którą czujesz
Legendarne rozwijanie mocy
Motocykl R 1250 R urzeka serce możliwością idealnego dopasowania. Silnik typu Boxer o pojemności 1254 cm3 z technologią BMW ShiftCam jest wyposażony w układ zmiennych faz rozrządu. Zapewnia to pewny i równomierny wzrost mocy. Niezależnie od tego, gdzie akurat jesteś wszystko jest możliwe. Gdy przy pełnej mocy poczujesz maksymalny moment obrotowy 143 Nm, niepowtarzalny kop typowy dla silników Boxer zapewni wyjątkowe odczucia charakterystyczne dla roadstera.
Charakterystyczny wygląd
Jeden roadster, trzy twarze
Wybór należy do Ciebie. Czekają na Ciebie trzy oryginalne stylizacje roadstera. Od minimalistycznej prostoty, przez sportowy design, po klasyczną elegancję.
Charakterystyczny roadster z silnikiem typu Boxer
Charakterystyczny roadster z silnikiem typu Boxer
Nowo zaprojektowany, charakterystyczny reflektor główny LED z kultowym światłowodem diodowym w kształcie sierpa nadaje R 1250 R typowy wizerunek roadstera. Reszta też jest nie do podrobienia. Intensywnie odczujesz moc, którą przenosisz na ulicę. Na szczęście, bowiem ta moc jest Twoją bezpośrednią odpowiedzią na radość z jazdy, a nowa opcjonalna tylna nakładka solo nadaje R 1250 R sportowej perfekcji.
- Pakiet Dynamic
- Pakiet Comfort
- Pakiet Touring
Idealnie nastawiony na nieprzerwaną jazdę, dodatkowe tryby jazdy Pro oferują dwa programy zorientowane na osiągi – Dynamic i Dynamic Pro. System przeciwdziałający poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem (MSR) zapobiega ślizganiu się lub przeskakiwaniu tylnego koła gwarantując większą stabilność i kontrolę. Dzięki asystentowi zmiany biegów Pro, biegi możesz zmieniać w górę i w dół w prawie wszystkich zakresach obciążenia i prędkości obrotowej bez użycia sprzęgła. Z kolei Dynamic ESA zapewnia perfekcyjne wrażenia z jazdy dzięki różnorodnym możliwościom ustawień, od komfortowych po naprawdę sportowe.
Pakiet Comfort pozwala na spokojne podróżowanie we wszystkich warunkach. Już przed pierwszym metrem liczy się tylko czysta przyjemność z jazdy. Dzięki systemowi Keyless Ride, kluczyk do uruchomienia pojazdu może zostać w kieszeni. Do tego dochodzą podgrzewane manetki zapewniające przyjemne ciepło palców oraz kontrola ciśnienia w oponach (RDC). Dodatkowy blask zapewnia chromowany układ wydechowy lub alternatywnie chromowany kolektor wydechowy.
Może warto przejechać kilka kilometrów więcej? Pakiet Touring zapewni komfortową podróż. Przygotowanie do montażu urządzenia nawigacyjnego i tempomat są prawie oczywistością, a stojak główny niezawodnie zabezpieczy motocykl wtedy, gdy na każdym z dwóch uchwytów bagażowych zawiesisz ciężki bagaż.