BMW S 1000 RR
Przejaw osiągów w każdym detalu RR. Tam, gdzie się porusza, kierowanie wymaga milimetrowej precyzji. Dlatego nieustannie udoskonalamy superbike’a od nowej aerodynamicznej osłony z wingletami przez błotnik przedniego koła z M Brake Ducts aż po detale ukierunkowane na osiągi, takie jak manetka gazu z krótkim skokiem, która teraz skraca skok gazu o 14 stopni. Dzięki trybowi jazdy Pro każdą sytuację masz w standardzie pod kontrolą. Cel był, jest i pozostaje jasny nowe pierwsze pozycje startowe – #NeverStopChallenging.
Ciekawe szczegóły superbike’a
To trzeba mieć na torze wyścigowym – i również w RR
To trzeba mieć na torze wyścigowym – i również w RR
Dzięki aerodynamicznej osłonie przedniej i bocznej osiągasz najlepsze indywidualne czasy. Nowe winglety zapewniają nawet o 50% większy docisk do drogi: przy 150 km/h 5,9 kg, przy 200 km/h 10,6 kg, przy 250 km/h 16,03 kg i przy 300 km/h aż 23,10 kg. Zapobiega to skłonności do podrywania przedniego koła podczas przyspieszania.
Wydajność na ekranie
Wydajność na ekranie
Po okrążeniach na torze wyścigowym czeka alejka serwisowa: po wyłączeniu/włączeniu zapłonu zawsze wyświetlany jest ostatni ekran. Pomaga to zachować koncentrację na danej czynności i przeciwdziała rozproszeniu uwagi. W zależności od preferencji dostępny jest jeden ekran Pure Ride i trzy różne ekrany Core. Gdy silnik jest zimny, wyświetlana jest racjonalna maksymalna prędkość obrotowa. Dzięki wskaźnikowi zmiany biegów cały obrotomierz wyraźnie miga. Również wszystkie pozostałe ustawienia szybko odczytujesz na wyświetlaczu TFT dzięki wyraźnej prezentacji.
Pasja drzemie w sercu – jeśli drzemie
Pasja wyzwolona: wydajny czterocylindrowy silnik BMW ShiftCam o mocy 210 KM (154 kW) w RR jest efektem wszystkich doświadczeń zebranych na torze wyścigowym. M Brake Ducts w nowym błotniku przedniego koła chłodzą zaciski hamulcowe w trybie wyścigowym, zapewniając wyższe osiągi i stabilniejszy punkt oporu. Pochodzą one z M RR – tak samo jak zębatka i ukierunkowane na osiągi głowice cylindrowe. Asystent zmiany biegów Pro, teraz w standardzie, odpowiedzialny jest za najwyższą precyzję przełączenia biegów.
Warunki ramowe – dosłownie
Warunki ramowe – dosłownie
Milimetry w przełożeniu na najwyższą precyzję jazdy: M Chassis Kit z podwyższeniem tyłu i regulowanym punktem obrotu wahacza wchodzi w skład wyposażenia standardowego. Wycięcia w ramie odpowiedzialne są za elastyczność boczną. Mały kąt główki ramy i przesunięcie mostka widelca odpowiedzialne są za precyzję skrętu przedniego koła. Amortyzacja DDC w trybie Road, Dynamic, Race z Race Pro od 1 do 3 umożliwia jazdę szosą z amortyzacją uliczną.
Pewność siebie w pogoni za zakrętami
Pewność siebie w pogoni za zakrętami
Tryb jazdy Pro dostępny teraz w standardzie i czujnik kąta skrętu umożliwiają realizację dwóch funkcji: Brake Slide Assist służącej do zwalniania i Slide / Slip Control służącej do przyspieszania. Czujnik kąta skrętu mierzy kąt znosu i w połączeniu z DTC zapewnia optymalny poślizg. Ustawienie DTC 2 i 3 jest zoptymalizowane pod kątem trasy wyścigowej i slicków. Brake Slide Assist pomaga dosłownie w mgnieniu oka w opanowaniu wykonywanych w ten sposób powerdriftów – w przełożeniu na porywającą dynamikę na każdym zakręcie.
Dostosowany do Twoich potrzeb
- Pakiet M
- Pakiet Dynamik
- Pakiet Race
- Pakiet Carbon
- Pakiet części frezowanych M
Pakiet M podkreśla sportowy profil modelu RR. Ekskluzywny lakier Light white uni/M Motorsport jest zawarty tylko w tym pakiecie i nadaje motocyklowi wygląd emanujący siłą. Pakiet zawiera: siedzenie M Sport zapewniające optymalne podparcie w pogoni za decydującymi milisekundami. Zoptymalizowane pod względem masy koła M Carbon z taśmami M, zapewniające maksymalną dynamikę jazdy. Albo alternatywnie obręcze kute M. Ponadto system podnóżków M i czarny korek wlewu paliwa.
Pakiet Dynamik podkreśla wyścigowe parametry modelu RR, zwiększając osiągi i komfort jazdy. Pakiet obejmuje: ekskluzywne, przystosowane do wyścigów elektronicznie regulowane zawieszenie DDC zapewniające optymalną amortyzację i optymalną styczność z jezdnią w każdej sytuacji podczas jazdy. Ponadto: tryby jazdy Pro z 3 dodatkowymi trybami jazdy Race Pro i innymi istotnymi ustawieniami na tor wyścigowy, takimi jak Launch Control, Pit Lane Limiter, Wheelie Control, Brake Slide Assist oraz Slide Control. Elektroniczny tempomat i podgrzewane manetki również znajdują się w pakiecie.
Pakiet Race optymalizuje motocykl RR pod ambitnych kierowców wyścigowych. Pakiet obejmuje łańcuch M Endurance o niewielkich wymaganiach konserwacyjnych i zoptymalizowanej masie. Oraz dostępny wyłącznie w pakiecie układ wydechowy M Titan marki Akrapovič zapewniający jeszcze bardziej sportowy wygląd przy znacznej redukcji masy lub alternatywnie wysokiej klasy tytanowy tłumik sportowy typu slip-on.
Wysokiej klasy pakiet Carbon wzmacnia „superbike’owy” wygląd motocykla. W skład pakietu wchodzą osłony przedniego i tylnego koła, osłona łańcucha i osłona zębnika oraz górne boczne części osłony. Lekkie elementy dodatkowe z CFRP zapożyczone ze świata wyścigów wprowadzają szlachetne, a jednocześnie sportowe akcenty o jakości hightech.
Pakiet części frezowanych M podkreśla sportowy charakter maszyny dzięki wysokiej klasy komponentom i ekskluzywnemu znakowi M. Pakiet obejmuje: frezowane części z anodowanego aluminium, w tym składana i regulowana dźwignia sprzęgła i hamulca ręcznego wraz z Brake Lever Guard – wyposażenie cechujące się najwyższą jakością.
Design to nie tylko wygląd
Trzy warianty, jeden charakter
Niezależnie od tego, jaki wariant wybierzesz: tutaj decydują nie milimetry czy milisekundy, tylko Twoje preferencje. Jedno jest jednak jasne: każdy RR ukierunkowany jest na czyste osiągi.
Gwarancja 3 lat spokoju
Ride on & on & on. Dodatkowy rok w prezencie.
Od teraz kupując motocykl, oprócz ustawowej gwarancji, zyskujesz dodatkowy rok spokoju.
Czar wyglądu i wyposażenia
Niezwykle sportowy i bezkompromisowo kompaktowy. Design motocykla RR został dopracowany w najdrobniejszych szczegółach pod kątem osiągów. Zoptymalizowana osłona przednia i boczna z aerodynamicznymi wingletami z jeszcze większą konsekwencją dąży do pierwszej pozycji startowej. Opcjonalny pakiet pasażera z siedzeniem pasażera i podnóżkami pasażera teraz dodatkowo obejmuje nakładkę na siedzenie pasażera. Od przodu aż po krótki tyłu z łatwą w demontażu ramką tablicy rejestracyjnej motocykl RR demonstruje swoje spowinowacenie ze sportem motorowym.
Jeszcze bardziej wyścigowy
Challenger Days
Zapierające dech w piersiach wrażenia na torze wyścigowym. Przygotuj się na ogromną dawkę adrenaliny.