Dane i wyposażenie
BMW R 1300 R
Zwinny, zmienny, wygodny: R 1300 R nie zna granic – zna jedynie możliwości. Łowca zakrętów lub sportowy motocykl turystyczny? Przenosi na drogę to, co najlepsze z obu światów. Mocny bokser, wyraziste wzornictwo i inteligentna technika podkreślają Twój styl życia. Jest gotów do przenoszenia na drogę Twojej osobowości. Tutaj poznasz bogate wyposażenie techniczne dynamicznego roadstera.
Tła niektórych obrazów zostały wygenerowane prz pomocy sztucznej inteligencji.
Dane techniczne
Silnik
Moc znamionowa
107 kW (145 KM) przy 7750 obr./min
Oczyszczanie spalin
Regulowany katalizator 3-drożny
Typ
Chłodzony powietrzem/cieczą czterosuwowy silnik typu flat twin z podwójnymi górnymi wałkami rozrządu napędzanymi łańcuchem (BMW ShiftCam) i wyważanymi kołami zębatymi.
Średnica cylindra x skok tłoka
106,5 mm x 73 mm
Pojemność skokowa
1300 cm3
Maks. moment obrotowy
149 Nm przy 6500 obr./min
Stopień sprężania
13,3 : 1
Wzbogacenie mieszanki
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego / cyfrowe sterowanie silnikiem z elektrycznym nastawnikiem przepustnicy
Norma spalin
EU 5+
Parametry jazdy / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna
ponad 200 km/h
Zużycie na 100 km według WMTC
4,8 l
Emisja CO2 wg WMTC
110 g/km
Rodzaj paliwa
Benzyna bezołowiowa Super (maks. 15% etanolu, E15), LO 95, AKI 90
Poziom hałasu na postoju
88 dB(A)
Instalacja elektryczna
Alternator
650 W
Akumulator
12 V / 14 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie siły
Sprzęgło
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, Anti-Hopping, uruchamiane hydrauliczne
Skrzynia biegów
6-biegowa skrzynia biegów
Napęd wtórny
Wał Kardana
Zawieszenie/hamulce
Rama
Koncepcja ramy dwuczęściowej złożonej z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik samonośny
Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe
Odwrócony widelec teleskopowy
Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe
BMW Motorrad Paralever EVO, wahacz jednoramienny z odlewu aluminiowego, ciągła oś łożyskowa wahacza, centralny amortyzator teleskopowy
Droga pracy sprężyny przód/tył
140 mm / 130 mm
Rozstaw osi
1503 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
127 mm
Kąt głowicy skrętnej
62,5°
Koła
Koła z odlewu aluminium
Wymiary obręczy przedniej
3,50" x 17"
Wymiary obręczy tylnej
6,00" x 17"
Opony przednie
120/70 ZR17
Opony tylne
190/55 ZR17
Hamulec tylny
Hamulec jednotarczowy, średnica 285 mm, 2-tłoczkowy zacisk pływający
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (zintegrowana całkowicie funkcja hamowania, zoptymalizowana pod kątem pochylenia)
Wymiary/masy
Wysokość siedzenia przy masie własnej
785 mm
Długość łuku krokowego przy masie własnej
1765 mm
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa
17 l
w tym rezerwa
ok. 4 l
Długość
2126 mm
Wysokość
1112 mm (bez lusterka, przy masie własnej DIN)
Masa na sucho
227 kg
Masa własna pojazdu gotowego do jazdy, z pełnym bakiem paliwa
239 kg
1)
Dopuszczalna masa całkowita
460 kg
Dopuszczalne obciążenie (przy wyposażeniu standardowym)
221 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.
Wyposażenie
Wyposażenie standardowe
- Keyless Ride
- DCC
- Gniazdo USB-C do ładowania
- Dynamic ESA
Opcja wyposażenia
- DSA
- Sportowy układ jezdny
- Ogumienie sportowe
- Ekrany DTC-Shift/Core
- Uchwyt do nawigacji z blokadą elektroniczną
- Riding Assistant
Akcesoria specjalne
- Osłona siedzenia pasażera
- Osłona cylindra z włókna węglowego
- Torba na bak czarna 5–8 l
- Kufer 26 l + 29 l zelektryfikowany
- Osłona tylnej przekładni kątowej
+ Dowiedz się więcej