BMW R nineT
Mocno ograniczony. A jednak tak wyrazisty. BMW R nineT to klasyczny roadster. Poprzez wysokiej jakości materiały i staranne po ostatni szczegół wykonanie, uosabia pasję i innowacyjność z ponad 90 lat budowy motocykli. Kultowy silnik bokser łączy się teraz jeszcze bardziej harmonijnie z jego oryginalnymi proporcjami, a ulepszona krzywa momentu obrotowego sprawia, że maszyna z jeszcze większą energią mknie po szosie. Niezliczone możliwości personalizacji oznaczają niemal brak ograniczeń w Twojej samorealizacji. Stań się częścią społeczności #Soulfuel i pokaż ze swoim R nineT, kim naprawdę jesteś.
Najważniejsze atrakcje dla indywidualistów
Pokaż swoje ulubione kolory
Każdy z trzech lakierów podkreśla wyjątkowość Twojego BMW R nineT. Który z nich pasuje do Ciebie?
























Wysokiej jakości materiały, charakter ręcznej obróbki. R nineT jest pierwszym wyborem dla wielu fanów personalizacji.
”Dominic Thönnes
Zarządzanie produktem
Zrób z niego swój R nineT
Zrób z niego swój R nineT
Dzięki swojej modułowej koncepcji R nineT jest stworzony, aby wyrazić Twoją indywidualność. „Option 719” Classic z pakietem części frezowanych, wykonanych z purystycznego aluminium, pozwala nadać maszynie stylowe akcenty. A dzięki misternie wykonanym Bi-Color Cast Wheel Sport w „Option 719” masz gwarancję pozostawienia trwałego wrażenia.
Imponujący napęd
Ciesz się mocą
Potężny dwucylindrowy silnik bokser, chłodzony powietrzem/olejem pracuje teraz jeszcze bardziej płynnie. Mimo że 80 kW (109 KM) mocy wyciąga z 1170 cm³ pojemności skokowej, jego wygładzone krzywe mocy i momentu obrotowego w zakresie od 4000 do 6000 obr./min przekładają się na zauważalnie lepsze wyniki. Dzięki temu jazda, zwłaszcza po wiejskich drogach, staje się przyjemniejsza, a motocykl spełnia nową normę Euro 5.
Wyposażenie zapewniające bezpieczną jazdę
Więcej życiowej energii z każdym zakrętem
Więcej życiowej energii z każdym zakrętem
Tryby jazdy Pro mają wpływ na reakcję przepustnicy i zachowanie Twojego R nineT. Tryb „Dynamic” sprawia, że silnik jest znacznie bardziej bezpośredni, a jazda po suchym asfalcie bardziej dynamiczna. Adaptacyjne doświetlenie zakrętu zapewnia bezpieczne wykonanie każdego skrętu. Jest tak dzięki poprawionemu oświetleniu wewnętrznej części łuku: do kąta nachylenia 25 stopni.