BMW R nineT Scrambler
R NineT Scrambler nie zna żadnych konwencji. To szorstki, nieprzystosowany indywidualista. Jego zachowanie podczas jazdy jest zrównoważone i oryginalne. Dzięki bokserowi jesteś w drodze niezależny. Ten silnik jest gotowy na każdy przejaw spontaniczności, a typowy wygląd scramblera w połączeniu z relaksującą pozycją siedzącą przekładają się na duże wrażenie i wielką radość z jazdy. Zaprojektuj swój motocykl R nineT Scrambler, aby idealnie wpasował się w Twój styl życia. Nieważne, co mówią inni. Po prostu typowy #Soulfuel.
Dzikie piękno designu
Daj się ponieść
Każdy z czterech wariantów kolorystycznych na swój własny niepowtarzalny sposób podkreśla charakter motocykla R nineT Scrambler.
























Ten design rozbudza apetyt. Zwarty, szorstki, buntowniczy – liczą się tylko jego własne reguły.
”Ulf Musekamp
Inżynier pojazdu R nineT
Rób co chcesz
Rób co chcesz
To, co robią inni, nigdy nie było dla Ciebie miarodajne. Zamiast tego podążasz własną drogą? R nineT Scrambler oferuje doskonałe warunki do indywidualizacji. Pakiet części frezowanych Shadow II w „Option 719” jest produkowany zgodnie z najwyższymi standardami rzemiosła i jakości. Krótkie zamknięcie tyłu zawiera światła tylne, światła hamowania i kierunkowskazy. To już całość Twojego motocykla... ale dopiero początek Twoich możliwości.
Chodźmy trochę zamieszać!
Po prostu włącz ciąg. W przypadku chłodzonego powietrzem/olejem boksera scramblera jest to dziecinnie proste. Zoptymalizowaliśmy jego krzywą mocy i momentu obrotowego i wyraźnie zwiększyliśmy je w zakresie 4000-6000 obrotów na minutę. Chcieliśmy, by ciąg działał dokładnie tam, gdzie jest potrzebny, aby zapewnić Ci pełną moc i całkowite zrelaksowanie w drodze. Szczytowy moment obrotowy pozostaje na poziomie 116 Nm przy 6000 obr./min., a bokser oczywiście spełnia wymogi normy Euro 5.
Z całą pewnością większa frajda
Kontrola na luzie – to nie musi być sprzeczność
Kontrola na luzie – to nie musi być sprzeczność
W „Dirt Mode” trybu jazdy Pro można się wyluzować. Na mało zwięzłym podłożu systemy sterowania ASC i DTC działają znacznie później, aby dać Ci możliwość wykonywania dynamicznych manewrów i zapewnić jeszcze większą przyjemność z jazdy. Jednocześnie adaptacyjne doświetlenie zakrętu poprawia oświetlenie jego wewnętrznego łuku przy kącie nachylenia od 7 do 25°: Gdziekolwiek skierujesz motocykl, jego światło już tam będzie.