BMW R nineT Urban G/S
Droga – tak, ale rządza przygody każe wybierać objazdy. Właśnie wtedy, gdy trzeba przejechać nieutwardzoną żwirówką, to R nineT Urban G/S będzie w swoim żywiole. Design przywołuje pierwsze modele G/S. Przede wszystkim legendarne BMW R 80 G/S. A wraz z nim ideę, że wszystko jest możliwe. Geometria maszyny zapewnia wyprostowaną, zrelaksowaną pozycję siedzącą. Dobrze wyważone reakcje podczas jazdy i silnik bokser z jego niepowtarzalnym dźwiękiem będą dla Ciebie wyzwaniem. Najwyższy czas razem z R nineT Urban G/S na nowo napisać historię - Twoją historię. Osobistą, indywidualną i w całości #Soulfuel.
Tradycja – ukształtowana na nowo
Spojrzenie wstecz, a jednak w przyszłość
W latach 80-tych nikt nie mógł przejść obojętnie obok typowego wyglądu G/S. Trzy kolory R nineT Urban G/S bezsprzecznie przywołują tę czasy.
























Motocykl, który przywołuje wspomnienia. Wsiąść i odjechać – celem jest jazda.
”Ulli Sengenberger
Kolorystyczny, graficzny i powierzchniowy design R nineT
Stwórz swoją własną legendę
Stwórz swoją własną legendę
Nie ma nic piękniejszego niż mocne wzorce. Także w odniesieniu do designu. Niemniej jednak, R nineT Urban G/S oferuje kilka możliwości, aby stać się niezapomnianym. Po pakiecie części frezowanych „Option 719” Classic od razu widać jakość i miłość do rzemiosła, a anodowane na złoty kolor koła ze szprychami krzyżowymi naprawdę rozkręcą Twoją indywidualność.
On wie, co to frajda – frajda z jazdy
Pasuje do każdej puenty
Energiczne przemieszczanie się w ruchu miejskim czy raczej spontaniczny zawrót na nieutwardzonej szutrówce? Chłodzony powietrzem/olejem bokser idzie w ślad za Twoimi pomysłami... i dodaje do nich masę radości z jazdy. Jego prowadzenie jest zrównoważone i pełne ekscytującej dynamiki, zawsze wtedy, gdy ma to znaczenie. Zoptymalizowana krzywa momentu obrotowego gwarantuje dynamiczne wartości siły pociągowej w zakresie 4000-6000 obr./min. A zatem dokładnie w tym przedziale, w którym masz najbardziej spontaniczne pomysły. Przy czym szczytowy moment obrotowy nadal wynosi 116 Nm przy 6000 obr/min, a bokser spełnia oczywiście wymagania normy Euro 5.
Komfort? Ależ oczywiście
Pochyl się bardziej
Pochyl się bardziej
Chcesz doświadczyć zrównoważonej jazdy? - R nineT Urban G/S zrobi na Tobie wrażenie. W nowym trybie Dirt Mode w trybach jazdy Pro możesz zdecydować, aby systemy sterowania ASC lub DTC w przypadku dróg szutrowych i żwirowych, z dala od szosy zadziałały o wiele później . A adaptacyjny system doświetlania zakrętów zapewnia optymalne oświetlenie wnętrza łuku, gdy pojazd znajduje się pod kątem od 7° do 25°.