Niewiążąca cena sugerowana przez producenta, zawierająca 23% podatku VAT, bez transportu i opakowania. Ilustracje mogą zawierać opcje wyposażenia i akcesoria dostępne za dodatkową dopłatą. Zastrzega się prawo do pomyłek i zmian.

BMW R nineT Urban G/S

Autentyczny, wyrazisty, zrównoważony

Droga – tak, ale rządza przygody każe wybierać objazdy. Właśnie wtedy, gdy trzeba przejechać nieutwardzoną żwirówką, to R nineT Urban G/S będzie w swoim żywiole. Design przywołuje pierwsze modele G/S. Przede wszystkim legendarne BMW R 80 G/S. A wraz z nim ideę, że wszystko jest możliwe.  Geometria maszyny zapewnia wyprostowaną, zrelaksowaną pozycję siedzącą. Dobrze wyważone reakcje podczas jazdy i silnik bokser z jego niepowtarzalnym dźwiękiem będą dla Ciebie wyzwaniem. Najwyższy czas razem z R nineT Urban G/S na nowo napisać historię - Twoją historię. Osobistą, indywidualną i w całości #Soulfuel.

Tradycja – ukształtowana na nowo

Spojrzenie wstecz, a jednak w przyszłość

W latach 80-tych nikt nie mógł przejść obojętnie obok typowego wyglądu G/S. Trzy kolory R nineT Urban G/S bezsprzecznie przywołują tę czasy.

Option 719 Underground uni / Light white uni

Powściągliwy, a jednocześnie odważny. Konstrukcja w kolorze Underground uni / Light white uni z czarnymi akcentami podkreśla charakter Twojego motocykla.

Lightwhite uni z taśmą

Jasna biel, czarna rama i jasnoczerwone siedzenie sprawiają, że motocykl jest prawdziwą ucztą dla oczu.

Imperial Blue metallic

Nie ma znaczenia, czy podróżujesz w obrębie miasta, czy poza nim. Imperial Blue metallic gwarantuje wyjątkowy i elegancki wygląd.

Klasyczny okrągły tachometr
Na zdjęciu: okrągły prędkościomierz R nineT Urban G/S.
Klasyczne zestawienie kolorów
Na zdjęciu: kombinacja kolorystyczna lakieru z czerwoną kanapą motocykla R nineT Urban G/S.
Silnik bokser
Na zdjęciu: silnik bokser R nineT Urban G/S.
Charakterystyczny kształt zbiornika i osłony chrap wlotu powietrza
Na zdjęciu: kształt zbiornika i osłona chrap w R nineT Urban G/S.
Charakterystyczny przód
Na zdjęciu: charakterystyczny przód R nineT Urban G/S.
Jednoprzepływowy układ wydechowy z osłoną termiczną
Na zdjęciu: układ wydechowy w R nineT Urban G/S
Podnóżki o grubych zębach
Na zdjęciu: podnóżki R nineT Urban G/S.
Reflektory LED i kierunkowskazy LED
Na zdjęciu: reflektory LED i wskaźniki LED w R nineT Urban G/S.

Motocykl, który przywołuje wspomnienia. Wsiąść i odjechać – celem jest jazda.

 ”

Ulli Sengenberger

Kolorystyczny, graficzny i powierzchniowy design R nineT

Stwórz swoją własną legendę

Stwórz swoją własną legendę

Nie ma nic piękniejszego niż mocne wzorce. Także w odniesieniu do designu. Niemniej jednak, R nineT Urban G/S oferuje kilka możliwości, aby stać się niezapomnianym. Po pakiecie części frezowanych „Option 719” Classic od razu widać jakość i miłość do rzemiosła, a anodowane na złoty kolor koła ze szprychami krzyżowymi naprawdę rozkręcą Twoją indywidualność.

+ Dowiedz się więcej

On wie, co to frajda – frajda z jazdy

  • Tłumik standardowy

    Seria imponujących dźwięków.

Pasuje do każdej puenty

Energiczne przemieszczanie się w ruchu miejskim czy raczej spontaniczny zawrót na nieutwardzonej szutrówce? Chłodzony powietrzem/olejem bokser idzie w ślad za Twoimi pomysłami... i dodaje do nich masę radości z jazdy. Jego prowadzenie jest zrównoważone i pełne ekscytującej dynamiki, zawsze wtedy, gdy ma to znaczenie. Zoptymalizowana krzywa momentu obrotowego gwarantuje dynamiczne wartości siły pociągowej w zakresie 4000-6000 obr./min. A zatem dokładnie w tym przedziale, w którym masz najbardziej spontaniczne pomysły. Przy czym szczytowy moment obrotowy nadal wynosi 116 Nm przy 6000 obr/min, a bokser spełnia oczywiście wymagania normy Euro 5.

+ Dowiedz się więcej

116
Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 6000 obr./min
223
kg masy własnej w stanie gotowym do jazdy, z pełnym zbiornikiem
1170
cm³ pojemności skokowej
850
wysokości siedzenia
Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy czterosuwowy silnik bokser

Komfort? Ależ oczywiście

Pochyl się bardziej

Pochyl się bardziej

Chcesz doświadczyć zrównoważonej jazdy? - R nineT Urban G/S zrobi na Tobie wrażenie. W nowym trybie Dirt Mode w trybach jazdy Pro możesz zdecydować, aby systemy sterowania ASC lub DTC w przypadku dróg szutrowych i żwirowych, z dala od szosy zadziałały o wiele później . A adaptacyjny system doświetlania zakrętów zapewnia optymalne oświetlenie wnętrza łuku, gdy pojazd znajduje się pod kątem od 7° do 25°.

+ Dowiedz się więcej

Więcej o #Soulfuel

spinner