Dane i wyposażenie
BMW S 1000 R
S 1000 R budzi czyste emocje od pierwszej sekundy. Nasz Dynamic Roadster również pod względem liczb, danych i faktów przyspiesza bicie serca – mogą to potwierdzić entuzjaści osiągów. Na tej stronie poznasz całe wyposażenie, dzięki któremu motocykl R jest taki, jaki jest.
Dane techniczne
Silnik
Moc znamionowa
125 kW (170 PS) przy 11 000 obr./min
Oczyszczanie spalin
Regulowany katalizator 3-drożny
Typ
Chłodzony olejem/wodą czterocylindrowy, czterosuwowy silnik rzędowy z czterema zaworami na cylinder
Średnica cylindra x skok tłoka
80 mm x 49,7 mm
Pojemność skokowa
999 cm3
Maks. moment obrotowy
114 Nm przy 9250 obr./min.
Stopień sprężania
12,5 : 1
Wzbogacenie mieszanki
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego / cyfrowe zarządzanie silnikiem BMS-O z elektrycznym nastawnikiem przepustnicy
Norma spalin
EU 5+
Parametry jazdy / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna
ponad 200 km/h
Zużycie na 100 km według WMTC
6,2 l
Emisja CO2 wg WMTC
144 g/km
Rodzaj paliwa
Super Plus bezołowiowa (maks. 5% etanolu, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI
Instalacja elektryczna
Alternator
Alternator z magnesami trwałymi o mocy 450 W (moc znamionowa)
Akumulator
12 V / 8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie siły
Sprzęgło
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, Anti-Hopping, z funkcją samowzmacniania
Skrzynia biegów
6-biegowa skrzynia biegów kłowa, zintegrowana w obudowie silnika
Napęd wtórny
Łańcuch 525 17/45
Kontrola trakcji
BMW Motorrad DTC
Zawieszenie/hamulce
Rama
Rama z połączeniem aluminiowym, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe
Widelec teleskopowy upside-down o średnicy 45 mm, regulacja stopnia kompresji i odbicia, regulowane napięcie wstępne
Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe
Aluminiowe podciągowe ramię wahadłowe, Full Floater Pro, centralny amortyzator teleskopowy, regulowane tłumienie odbicia i ściskania, regulowane naprężenie sprężyny
Droga pracy sprężyny przód/tył
120 mm / 117 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
97,6 mm
Kąt głowicy skrętnej
65,8°
Koła
Koła z odlewu aluminium
Opony przednie
120/70 ZR17
Opony tylne
190/55 ZR17 (z kołami M: 200/55 ZR17)
Hamulec przedni
Hamulec dwutarczowy, średnica 320 mm, 4-tłokowy zacisk stały
Hamulec tylny
Hamulec jednotarczowy, średnica 220 mm, 1-tłokowy zacisk pływający
Wymiary obręczy przedniej
3,50" x 17"
Wymiary obręczy tylnej
6,00" x 17"
ABS
BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowanie częściowe)
Wymiary/masy
Wysokość siedzenia przy masie własnej
830 mm (niska kanapa: 810 mm; wysoka kanapa: 850 mm)
Długość łuku krokowego przy masie własnej
1835 mm (niska kanapa: 1815 mm; wysoka kanapa: 1858 mm)
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa
16,5 l
w tym rezerwa
ok. 4 l
Długość
2085 mm
Wysokość
1051 mm (bez lusterka, przy masie własnej DIN)
Szerokość
812 mm
Masa na sucho
177 kg
Masa własna pojazdu gotowego do jazdy, z pełnym bakiem paliwa
199 kg (pakiet M i kute obręcze M: 196 kg)
1)
Dopuszczalna masa całkowita
407 kg
Dopuszczalne obciążenie (przy wyposażeniu standardowym)
208 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.
Wyposażenie
Wyposażenie standardowe
- Headlight Pro ze światłem do jazdy dziennej
- Manetka gazu z krótkim skokiem M
- MSR (system przeciwdziałający poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem)
- Tryby jazdy (Rain, Road, Dynamic, HSC)
- Regulowana pozycja kierownicy
- Wyświetlacz TFT wraz z Connectivity
- ECALL
- Gniazdo USB do ładowania
- Oświetlenie Full LED
- Sześcioosiowa skrzynka czujników z ABS Pro i DTC
Opcje wyposażenia
- Pakiet Dynamik (składający się z Dynamic Damping Control, trybów jazdy Pro, asystenta zmiany biegów Pro, spojlera silnika)
- Pakiet Komfort (składający się z Keyless Ride, tempomatu, podgrzewanych manetek, systemu kontroli ciśnienia w oponach)
- Pakiet M (składający się z pakietu kolorystycznego M, siedzenia M Sport, korka wlewu paliwa M, akumulatora M Lightweight, tłumika sportowego, łańcucha M Endurance, M GPS Laptrigger, obręczy kutych M lub obręczy karbonowych M)
- Stelaż do nawigacji
- Lusterko końcowe kierownicy
- Układ jezdny DDC
- Tryby jazdy Pro (w tym Dynamic Pro, w pełni regulowany, wraz z Wheelie Control, HSC Pro, MSR, DBC)
- Asystent zmiany biegów Pro
- Keyless Ride
- RDC (system kontroli ciśnienia w oponach) tylko w pakiecie
- Kute obręcze M
- Obręcze karbonowe M
- Akumulator M Lightweight
- Pakiet Carbon i pakiety części frezowanych
- I wiele innych
Akcesoria specjalne
- Czarny system podnóżków M z regulacją
- Osłona silnika M
- Czarne lusterko końcowe kierownicy
- Czarne podwyższenie kierownicy
- Niska przyciemniana szyba
- Płyta bagażnika
- ConnectedRide Navigator
+ Dowiedz się więcej