Dane i wyposażenie
BMW S 1000 XR
S 1000 XR łączy czysto sportowy charakter z przystosowaniem do pokonywania długich dystansów. Tutaj dowiesz się wszystkiego o danych technicznych i wyposażeniu standardowym.
Dane techniczne
Silnik
Moc znamionowa
125 kW (170 PS) przy 11 000 obr./min
Typ
Chłodzony olejem/wodą czterocylindrowy, czterosuwowy silnik rzędowy z czterema zaworami na cylinder
Średnica cylindra x skok tłoka
80 mm x 49,7 mm
Pojemność skokowa
999 cm3
Maks. moment obrotowy
114 Nm przy 9250 obr./min.
Stopień sprężania
12,5 : 1
Wzbogacenie mieszanki
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego / cyfrowe zarządzanie silnikiem BMS-O z elektrycznym nastawnikiem przepustnicy
Norma spalin
EU 5+
Max. RPM
12 000 obr./min
Parametry jazdy / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna
powyżej 250 km/h
Zużycie na 100 km według WMTC
6,2 l
Emisja CO2 wg WMTC
144 g/km
Rodzaj paliwa
Super Plus bezołowiowa (maks. 5% etanolu, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI
Instalacja elektryczna
Alternator
Alternator z magnesami trwałymi o mocy 493 W (moc znamionowa)
Akumulator
12 V / 12 Ah, bezobsługowy
#neverstop
challenging
Przeniesienie siły
Sprzęgło
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, Anti-Hopping, z funkcją samowzmacniania
Skrzynia biegów
6-biegowa skrzynia biegów kłowa, zintegrowana w obudowie silnika
Napęd wtórny
Łańcuch 525 17/45
Zawieszenie/hamulce
Rama
Rama z połączeniem aluminiowym, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe
Odwrócony widelec teleskopowy, średnica 45 mm, stopień odbicia i kompresji sterowany elektronicznie (Dynamic ESA)
Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe
Dynamiczna elektroniczna regulacja zawieszenia (ang. Electronic Suspension Adjustment, ESA), elektroniczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, elektroniczne sterowanie odbiciem i tłumieniem w zakresie ściskania
Droga pracy sprężyny przód/tył
150 mm / 150 mm
Rozstaw osi
1541 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
118 mm
Kąt głowicy skrętnej
64,8°
Koła
Koła z odlewu aluminium
Wymiary obręczy przedniej
3,50" x 17"
Wymiary obręczy tylnej
6,00" x 17"
Opony przednie
120/70 ZR17
Opony tylne
190/55 ZR17
Hamulec przedni
Hamulec dwutarczowy, średnica 320 mm, 4-tłokowy zacisk stały
Hamulec tylny
Hamulec jednotarczowy, średnica 265 mm, 2-tłokowy zacisk pływający
ABS
BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowanie częściowe)
Wymiary/masy
Wysokość siedzenia przy masie własnej
850 mm (opcja wyposażenia Obniżenie zawieszenia: 790 mm)
Długość łuku krokowego przy masie własnej
1905 mm (z opcją wyposażenia Obniżenie zawieszenia: 1 809 mm)
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa
20 l
w tym rezerwa
ok. 4 l
Długość
2156 mm (nad tylnym kołem)
Wysokość
1 460 mm (bez lusterka)
Szerokość
850 mm (bez części domontowanych)
Masa własna pojazdu gotowego do jazdy, z pełnym bakiem paliwa
227 kg
1)
Dopuszczalna masa całkowita
450 kg
Dopuszczalne obciążenie (przy wyposażeniu standardowym)
223 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.
Wyposażenie
Wyposażenie standardowe
- Headlight Pro z adaptacyjnym światłem doświetlającym zakręty
- Gniazdo zasilania USB
- Keyless Ride
- Tryb jazdy Pro (wliczając HSC Pro, MSR, ABS Pro i DTC)
- Podwozie Dynamic ESA
- Wbudowane uchwyty na kufer
- Miejsce na karty płatnicze do opłat drogowych
- Schowek pod siedzeniem
- E-Call
Opcje wyposażenia
- Dynamic ESA Pro
- Asystent zmiany biegów Pro
- RDC
- Kute obręcze M
- Obręcze M Carbon
- Akumulator M Lightweight
- Dodatkowy reflektor LED
- M GPS Laptrigger (kod aktywacyjny)
- Wspornik do mocowania bagażu
- Pakiet karbonowy i wiele innych
Akcesoria specjalne
- Kufer turystyczny
- Kufer
- Torby na tył
- Karbonowy pałąk ochronny silnika
- Przednia szyba wysoka/niska/przyciemniana
- Elementy frezowane M
- Części M Carbon
- Rejestrator danych M z M GPS Laptrigger i wiele innych
+ Dowiedz się więcej